[B4 1.9 1Z] Szukam fachowca od pompy.
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
[B4 1.9 1Z] Szukam fachowca od pompy.
Witam.
Czy może ktoś z kolegów i koleżanek polecić kogoś dobrego od diagnostyki i ustawiania pompy z moich okolic? Mieszkam w Brzegu woj.opolskim. W ostateczności ewentualnie mogę dojechać powiedzmy jakieś max 100km. Ale wolałbym jak najbliżej.
Jeśli jest ktoś kto się dobrze zna w temacie i na program do sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu i dawki paliwa lub zna takiego kogoś, to proszę o kontakt na PW lub sms 602689703.
Nie wiem ale do października 2016 kiedy wymienili mi rozrząd autko więcej pali. Wcześniej w trasie brało poniżej 5l/100km (przy ekonomicznej jeździe) a w mieście 5,5-6,0. Obecnie na trasie 5,5-6,0 l/100km a po mieście 6,0-7,0
P.S. SPRAWA PILNA
Czy może ktoś z kolegów i koleżanek polecić kogoś dobrego od diagnostyki i ustawiania pompy z moich okolic? Mieszkam w Brzegu woj.opolskim. W ostateczności ewentualnie mogę dojechać powiedzmy jakieś max 100km. Ale wolałbym jak najbliżej.
Jeśli jest ktoś kto się dobrze zna w temacie i na program do sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu i dawki paliwa lub zna takiego kogoś, to proszę o kontakt na PW lub sms 602689703.
Nie wiem ale do października 2016 kiedy wymienili mi rozrząd autko więcej pali. Wcześniej w trasie brało poniżej 5l/100km (przy ekonomicznej jeździe) a w mieście 5,5-6,0. Obecnie na trasie 5,5-6,0 l/100km a po mieście 6,0-7,0
P.S. SPRAWA PILNA
Wg mnie tragedii ze spalaniem niema jeśli chodzi o miasto.Ja śmigam po Wrocławiu no i też dużo trasy ale 7l jak na tą porę to wydaje mi się być w miarę ok jeśli chodzi o jazdę po mieście.
Mój rekord to 4,7 trasa 7,8miasto.Czyszczenie nastawnika i ustawienie kąta wtrysku,dawki u Muniora. Auto po zabiegu rewelacja ale kawałek do niego jest.Myślę że ktoś z okolic odezwie się ale z tego co widzę to wschodnia część kraju więcej diagnozuje i naprawia nasze autka
Mój rekord to 4,7 trasa 7,8miasto.Czyszczenie nastawnika i ustawienie kąta wtrysku,dawki u Muniora. Auto po zabiegu rewelacja ale kawałek do niego jest.Myślę że ktoś z okolic odezwie się ale z tego co widzę to wschodnia część kraju więcej diagnozuje i naprawia nasze autka
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zima jest temperatury ujemne ,fizyki nie oszuka i na pewno nie bedzie tyle palił co w temp.dodatnich ...także takie spalanie jak podałeś jest normalne ,a i tak smiesznie małe jak na takie duże auto ,bo nie wiem czy wiecej niż 7 litrów po miescie ,nie spali matiz czy seiczento .Po wymianie rozrzadu mógł sie jedynie poczatek wtrysku przestawiać ,ale jak zimny silnik odpala dobrze ,to jest na pewno w normie i nie ma co szukać dziury w całymantares2000 pisze:do października 2016 kiedy wymienili mi rozrząd autko więcej pali. Wcześniej w trasie brało poniżej 5l/100km (przy ekonomicznej jeździe) a w mieście 5,5-6,0. Obecnie na trasie 5,5-6,0 l/100km a po mieście 6,0-7,0
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
Jednak wolę dmuchać na zimne i chcę to skontrolować. Nie podoba mi się też to, że przy 130-140 km/h bardzo dymi a kiedyś tego nie było. Zauważyłem też, że na 4-tym biegu lepiej się zbiera tzn ma większe przyśpieszenie niż przed wymianą rozrządu.MUNIOR pisze:nie ma co szukać dziury w całym
Ja tam się dobrze nie znam na tych sprawach ale jak dla mnie to po wymianie rozrządu za dużo tych zmian. I to mi nie daje spokoju.
[ Dodano: 2017-01-15, 23:45 ]
Dzięki za info.Krzysiek 84 pisze:Duczuś , Dave , Ale to aż do Zabrza musiałbyś jechać.
Takie spalanie teraz nie jest niczymś strasznym.
A co do spalania to wiesz, byłem przyzwyczajony do mniejszego to teraz sam chyba rozumiesz dlaczego drążę. To, że u innych jest 7l to mnie nie przekonuje. Miałem mniej a po wymianie rozrządu mam więcej. To dla mnie wystarczający sygnał aby sprawdzić co się dzieje.
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
Krzysiek 84,
Krzysiek 84, a Ty masz jakieś namiary na nich?
Duczusia nie mogę znależć na forum a Dave nie wiem ale ostatnio na forum był widziany w listopadzie 2010 tak, ze raczej słabo jesłi chodzi o kontakt.Krzysiek 84 pisze:Duczuś , Dave , Ale to aż do Zabrza musiałbyś jechać.
Takie spalanie teraz nie jest niczymś strasznym.
Krzysiek 84, a Ty masz jakieś namiary na nich?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
MUNIOR, Cześć Munior,Sochaczew się kłania,potrzebuję sprawnej pompy(dół)bez nastawnika,moja chyba jest padnięta tzn.w trasie przy 130km/h dostaje muła, jak puszcze pedał gazu i zacznę przyspieszać,to ma połowę mocy.Przy 120km/h jest ok.jak przekroczę tą prędkość łapie awaryjny dopuki nie zgaszę motoru.Pacjent audi b4 avant,zrobiona przekładka na pierburga.