cześć, chciałbym się pochwalić i zapytać
cześć, chciałbym się pochwalić i zapytać
"Złota Strzała", bo tak ją nazywam, 80 B3 91r, ma pod maską 1.8s 90KM (na symbolach się nie znam, podobno mam dobry w profilu) Generalnie daje rade, ale chcę ją odświeżyć bo w planach mam wycieczkę tym samochodem. Wnętrze to bieda edyszyn, korbka do szyb, pokrętła do lusterek, materiałowe "poszycie" na boczkach, fotele to z kolei rozklekotane, wysiedzone gąbkowe fotele, kanapa z tyłu jest względnie wygodna, dużo miejsca sprawia, że jedzie się komfortowo (nawet z tyłu). Trafiła do mnie od kuzyna.
p.s. zdjęcie w załączniku
Co do odświeżenia, to chcę w niej dużo namieszać, generalnie marzy mi się silnik 2.6 V6 i bodykit Kamei, co do środka to pierwsze pytanie, jakie były wersje i co posiadały i co będzie pasowało do mojej wersji (chyba, że wszystkie mocowania są identyczne, to wtedy luz, tylko wersje).
O pieniądze nie muszę się martwić, więc pojawia się kolejne pytanie, lepiej robić to u znanych wioskowych mechaników i u każdego zostawiać auto na 2 tygodnie czy postawić na miesiąc i mieć wszystko z bani?
Do zrobienia jest niemalże wszystko, od założenia nowych bębnów i szczęk hamulców z tyłu przez wymianę amortyzatorów do SWAPa silnika i instalacji gazu. (nie zapominajmy o wnętrzu i karoserii). Lekkie naprawy blacharskie, malowanie...
Poszukuję kogoś/warsztatu, który zrobi mi to dosyć szybko i który podjąłby się SWAPa silnika w Białymstoku i tak do 100-150km okolic.
Reasumując, przedstawcie mi proszę wnętrza w "be-trójkach" i doradźcie w sprawie doboru mechanika/warsztatu.
Dzięki wielkie z góry za pomoc.
Co do planów podróży, to chcę tym samochodem zwiedzić Europę.
pozdrawiam, Mirinda.
plany ambitne w b3 nie było boczków różniących się jakoś znacznie,dopiero w b4 po lifcie wprowadzono "parapety"jedynie wzorem tapicerki,kolorem się różniły. dużo by się tu rozpisywać o wyposażeniu jakie możesz dokupić. co do napraw,to część rób sam,zaraz wiosna a takie wymiany jak hamulce czy jakieś końcówki w zawieszeniu itp ogarniesz sobie w pół godziny z przerwą na browarka,a i zawsze masz pewność że porządnie zrobione. Pozdrawiam kolegę z Białegostoku
co do polecanych mechaników to napisz na grupię podlasia moze ktoś rzuci jakimś sprawdzonym kontaktem
co do polecanych mechaników to napisz na grupię podlasia moze ktoś rzuci jakimś sprawdzonym kontaktem
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
https://audi80.pl/topics9/allprzekla ... t74698.htm tu jest temat o swapie
ogólnie to wiadomo 1.8t to nowsza konstrukcja na pewno łatwiej będzie dorwać coś ciekawego i będzie lepiej iść niż v6,nie wspominając o możliwości podkręcania w przyszłości. jak dla mnie za v6 przemawia tylko dźwięk i nic więcej
ogólnie to wiadomo 1.8t to nowsza konstrukcja na pewno łatwiej będzie dorwać coś ciekawego i będzie lepiej iść niż v6,nie wspominając o możliwości podkręcania w przyszłości. jak dla mnie za v6 przemawia tylko dźwięk i nic więcej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
opłacalny na pewno nie, ale zrobione będzie i tak (nawet jeśli sprowadzenie auta bez zastrzeżeń będzie kosztować kilka złotych mniej).
mam jeszcze jedno pytanie, co do zawieszenia, lepiej wydać te parę zł więcej na gwinty czy zwykłe amortyzatory, czy może od innego modelu?
co polecacie?
pozdrawiam, Mirinda.
mam jeszcze jedno pytanie, co do zawieszenia, lepiej wydać te parę zł więcej na gwinty czy zwykłe amortyzatory, czy może od innego modelu?
co polecacie?
pozdrawiam, Mirinda.
zmieniły się nieco oczekiwania co do samochodu:
1. wnętrze zostaje, ale poślę je do regeneracji (imitacja skóry)
2. fotele i kanapa do prania razem z wykładziną, wstawiam skórzane z grzaniem dupy i nowa wykładzinę i wycieraczki
3. boczki skórzane, z el. szybami, bo i tak będą rozebrane, to dlaczego nie zrobić?
4. po tym będę się zastanawiał nad car audio
5. karoseria, omatko... no to tak, usunięcie ognisk rdzy (jeśli będzie potrzebny to przeszczep kawałka nadkola prawego) i tu jeszcze tak, zedrzec farbę zabezpieczyć blachę i malowanie od podstaw w kolorze tornado red
6. regeneracja silnika o ile to możliwe, sprawdzenie instalacji gazowej i elektrycznej i wyjęcie tego
7. wymiana zawieszenia i hamulców
8. swap na 1.8t (zupełnie nie brałem tego silnika pod uwagę, a to przecież dobra jednostka jest), instalacja gazowa, w przyszłości będzie na wymarzone 2,6...
9. mam nadzieję zwinąć jeszcze felgi aluminiowe i jakieś dobre oponki
10. wymienić lampy i takie tam duperele
chce zachować wszystkie oryginalne części
jakby ktoś szepnął gdzie po taniości mogę lampy nowe kupić to byłbym wdzięczny
jak ktoś ma czarną skórę z grzaniem dupy to też się odzywajcie
powrzucam trochę zdjęć, ale czekam na dogodne warunki
pozdrawiam, Mirinda.
1. wnętrze zostaje, ale poślę je do regeneracji (imitacja skóry)
2. fotele i kanapa do prania razem z wykładziną, wstawiam skórzane z grzaniem dupy i nowa wykładzinę i wycieraczki
3. boczki skórzane, z el. szybami, bo i tak będą rozebrane, to dlaczego nie zrobić?
4. po tym będę się zastanawiał nad car audio
5. karoseria, omatko... no to tak, usunięcie ognisk rdzy (jeśli będzie potrzebny to przeszczep kawałka nadkola prawego) i tu jeszcze tak, zedrzec farbę zabezpieczyć blachę i malowanie od podstaw w kolorze tornado red
6. regeneracja silnika o ile to możliwe, sprawdzenie instalacji gazowej i elektrycznej i wyjęcie tego
7. wymiana zawieszenia i hamulców
8. swap na 1.8t (zupełnie nie brałem tego silnika pod uwagę, a to przecież dobra jednostka jest), instalacja gazowa, w przyszłości będzie na wymarzone 2,6...
9. mam nadzieję zwinąć jeszcze felgi aluminiowe i jakieś dobre oponki
10. wymienić lampy i takie tam duperele
chce zachować wszystkie oryginalne części
jakby ktoś szepnął gdzie po taniości mogę lampy nowe kupić to byłbym wdzięczny
jak ktoś ma czarną skórę z grzaniem dupy to też się odzywajcie
powrzucam trochę zdjęć, ale czekam na dogodne warunki
pozdrawiam, Mirinda.