[B4 1.9 1Z] Cieknie pompa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 sty 2017, 22:57
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 sty 2017, 22:57
Jak się go wykreci jest Sitko i oring i teraz pytanie czy jeśli go wykreci zamienię oring i zamontuje to nic się nie przedstawi nic nie będzie trzeba regulować ?
[ Dodano: 2017-01-18, 12:06 ]
I zapomniałem dodać przy okazji nie zawsze ale od tego czasu kiedy zaczęło ciec pojawia się czek i silnik przerywa na wolnych obrotach jakby się zapowoetrzal jak zgasze i odpale wszystko znika i po 5 kilometrach powraca ponownie ale przerywa tylko na niskich obrotach
[ Dodano: 2017-01-18, 12:06 ]
I zapomniałem dodać przy okazji nie zawsze ale od tego czasu kiedy zaczęło ciec pojawia się czek i silnik przerywa na wolnych obrotach jakby się zapowoetrzal jak zgasze i odpale wszystko znika i po 5 kilometrach powraca ponownie ale przerywa tylko na niskich obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Szkoda czasu na wykręcanie n108 i wymiane na nim oringów ,jest tak specyficznie uszczelniony że nie ma opcji żeby z niego ciekło .Zawsze i bez wyjątków pompa popuszcza dużym oringiem na glowiczce i to on jest sprawcą wycieku . Najlepiej wymienić oba ,bo jest jeszcze oring na centralnej zaslepce i z niego co prawda rzadziej ,ale też potrafi ciec .A ze zawsze cieknie z góry na dół i kropla wisi na n108 ,to kązdy daje się na to nabrać i myśli że cieknie z niegoMarcinexB4 pisze:Wykręć go i tam powinien być oring uszczelniający.
Bez związku z tym ze cieknie z pompy i nie są to absolutnie objawy zapowietrzania ...podepnij vaga odczytaj błedy ,powinien być błąd "n146 nastawnik dawki",bo objawy wskazują na niego ... masz nieszczęsny potencjometryczny i objawy dość typowe przy jego fiksowaniuAudi tdi power pisze: zapomniałem dodać przy okazji nie zawsze ale od tego czasu kiedy zaczęło ciec pojawia się czek i silnik przerywa na wolnych obrotach jakby się zapowoetrzal jak zgasze i odpale wszystko znika i po 5 kilometrach powraca ponownie ale przerywa tylko na niskich obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
podepne sie pod temat
mam ten sam problem co kolega z wyciekiem w tdi tez w tym samym miejscu kapie ten zaworek da rade wykrecic bez sciagania pompy? Tyle e nic sie nie zapowietrza oali od strzala nawet po tygodniowym postoju... bardzo skomplikowana jest wymina tych dwoch orinkow na glowiczce/ ? jakie beda dalze konsekwencje jesli sie tego nie zrobi,,, mam druga pompre tylko jesr zerwany gwint na jdnej ze srub od nastawnika da rade to nagwintowac albo na kleju do gwintow do krecic?
mam ten sam problem co kolega z wyciekiem w tdi tez w tym samym miejscu kapie ten zaworek da rade wykrecic bez sciagania pompy? Tyle e nic sie nie zapowietrza oali od strzala nawet po tygodniowym postoju... bardzo skomplikowana jest wymina tych dwoch orinkow na glowiczce/ ? jakie beda dalze konsekwencje jesli sie tego nie zrobi,,, mam druga pompre tylko jesr zerwany gwint na jdnej ze srub od nastawnika da rade to nagwintowac albo na kleju do gwintow do krecic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zapewniam Cię że na pewno nie cieknie z zaworka ,patrz mój post nad twoimszczepanek1313 pisze:kapie ten zaworek
Nie jest skomplikowana o ile się zna budowę pompy i wie na co uwazać .Drugi mały oring na zaslepce wymieni sobie kazdy odkrecajac zaslepkeszczepanek1313 pisze: bardzo skomplikowana jest wymina tych dwoch orinkow na glowiczce
Prucz wycieku i smrodu ropy żadne ,ale z czasem wyciek się powiększa ,wiec będzie się zapowietrzał,co spowoduje utrudniony pierwszy rozruchszczepanek1313 pisze:jakie beda dalze konsekwencje jesli sie tego nie zrobi,,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zmiana korpusu to nie najlepszy pomysł ,ja bym nagwintował chociaż z 0,5 cm głębiej ,dał dłuższą śrubke i tyle . Na pewno jest taki zapas materiału zeby zrobić 0,5 cm dodatkowego gwintu .Albo nic nie robić ,bo nastawnik na nowych uszczelkach bez problemu siedzi szczelnie przy dwóch śrubkach po przekątnej, więc nie przejmował bym sie jednym zerwanym gwintemszczepanek1313 pisze:co do zerwanego gwinu w korpusie pompy przy mocowaniu nastawnika ma ktos jakis pomysl co zrobic
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko