Witam.
Jest to moj pierwszy post na tej stronie ;p wiec proszę o wyrozumiałość ;p
aktualnie mam audi 80 b4 silnik 2.0 E 85kw czyli 115km w lpg , z czasem zauważałem ze z pod uszczelki z pod głowicy wydostaje sie płyn chłodniczy w małych ilosciach ale cos jest na rzeczy , Objawy moje to pewnie jest przepalona lub zgnita ,wiec bede jezdził asz jej nie wydmucha . zastanwamiam się czy podszedł by mi silnik taki wlasnie jak SILNIK 2.6 ABC V6 150KM AUDI , tu link http://allegro.pl/silnik-2-6-abc-v6-150 ... 86753.html
Moje pytania :
Czy trzeba wymieniac jakies pod zespoły , Czy bedzie pasował ?
Jaki jest koszt takiej robocizny ?
Czy zawieszenie wytrzyma ?
Co myslicie o tym , Fajnie bedzie jak mi doradzicie :mrgreen:
[all] Zmiana silnika w audi 80 b4
[all] Zmiana silnika w audi 80 b4
Ostatnio zmieniony 19 lut 2016, 15:49 przez pawel555, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Dolicz jeszcze ze 300zł-500zł na brakujący osprzęt. W V6 chłodnica i wzmocnienie przdnie (R4 z klimą miały takie same wzmocnienie jak V6) są inne niż w R4.pawel555 pisze:zastanwamiam się czy podszedł by mi silnik taki wlasnie jak SILNIK 2.6 ABC V6 150KM AUDI , tu link http://allegro.pl/silnik-...5953786753.html
Jak jakim cudem znajdziesz kogoś kto podejmie się takie przekładki to koszty pójdą w tysiące.pawel555 pisze:Jaki jest koszt takiej robocizny ?
W twoim przypadku wcale nie opłaca się swapować lepiej sprzedać samochód i kupić z silnikiem taki jak chcesz.
Wyszedłbyś na zero albo trochę na plus (swap vs zmiana samochodu) jakbyś miał silnik z osprzętem w okazyjnej cenie do tego sam zrobił mechanikę i elektrykę. A widzę że nie masz żadnego z składników.
I była masa tematów o takim swapie.
https://audi80.pl/28-v6-aah-26-v6-ab ... t94869.htm
https://audi80.pl/b4-16-ada-swap-na- ... t71995.htm
https://audi80.pl/topics81/cabrio-sw ... t92546.htm
https://audi80.pl/przekladka-silnika ... t91086.htm
https://audi80.pl/b3-18-adz-zmiana-s ... t63350.htm
https://audi80.pl/b3-18-ciekawostka- ... t57505.htm
Re: [all] Zmiana silnika w audi 80 b4
Musisz kupić :pawel555 pisze:Witam.
Jest to moj pierwszy post na tej stronie ;p wiec proszę o wyrozumiałość ;p
aktualnie mam audi 80 b4 silnik 2.0 E 85kw czyli 115km w lpg , z czasem zauważałem ze z pod uszczelki z pod głowicy wydostaje sie płyn chłodniczy w małych ilosciach ale cos jest na rzeczy , Objawy moje to pewnie jest przepalona lub zgnita ,wiec bede jezdził asz jej nie wydmucha . zastanwamiam się czy podszedł by mi silnik taki wlasnie jak SILNIK 2.6 ABC V6 150KM AUDI , tu link http://allegro.pl/silnik-2-6-abc-v6-150 ... 86753.html
Moje pytania :
Czy trzeba wymieniac jakies pod zespoły , Czy bedzie pasował ?
Jaki jest koszt takiej robocizny ?
Czy zawieszenie wytrzyma ?
Co myslicie o tym , Fajnie bedzie jak mi doradzicie :mrgreen:
-Silnik z osprzętem kpl.
-kompletna instalacja silnika ze sterownikiem
- chłodnicę
-przedni pas z v6
-zegary bo z rzędówki chyba nie podejdą
-łapy silnika (chyba?)
Koszt :
Za samo przerzucanie słupka wołają ok 500zł , a w tym przypadku trzeba jeszcze zdemontować cały kokpit , wyjąć starą, przepleść i ułożyć nową wiązkę , wszystko podpiąć ...
Nie wiem czy w nich jest elektroniczny pedał gazu czy nie , jeśli nie to pewnie linka się różni .
Pod maską trzeba akumulator przenieść do przodu .
Ogólnie jak ktoś weźmie za taką operację ok 1,5-2 tyś to będzie okazja :roll:
wsadzilem nowy/po remoncie w polsce/ silnik 2.0 abk do mojej 80..bo stary juz zjadal wiecej oleju niz benzyny..caly osprzet wokol umyty wyczyszczony,nowe swiece kable kopulka rozrzad ustawiony na znaki idealnie..piewsze 5 godz silnik chodzil idealnie..pozniej plywanie na obrotach...zgaszona i wystudzona na drugi dzien..nie odpala po ponownej probie..wyjolem swiece ..czarne,mokre..kopulka dostala na stykach osadu jakby miala przejechane pare lat..po wyczyszczeniu silnik odpalil ale nadal chodzi nie rowno,szarpie,plywa na wolnych obrotach delikatnie..dodatkowe rzeczy ktore sie pojawily a nie bylo tego tego zanim zmienialem silnik to lampka poduszki swieci sie bardzo dlugo/chcoc gasnie/oraz 2 krotnie zapalila mi sie kontrolka na desce pomaranczowa z kluczem??wtedy auto zupelnie martwe jest ...gdzie szukac przy takich objawach...
mieszkam w szwecji i kosztowac mnie to bedzie majatek zanim tu to znajda do polski nie chce targac na nowym silniku prawie 1000km bo go to zmeczy strasznie przy takiej kondycji..
pomozcie audi maniacy..
z gory dzieki
mieszkam w szwecji i kosztowac mnie to bedzie majatek zanim tu to znajda do polski nie chce targac na nowym silniku prawie 1000km bo go to zmeczy strasznie przy takiej kondycji..
pomozcie audi maniacy..
z gory dzieki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak masz mocno zakopcone świece to nic dziwnego, że źle pracuje. A brudzić świece może przez zbyt bogatą mieszankę (czujnik temperatury, przepływomierz).
A pomarańczowa kontrolka z kluczek to fabryczny immobiliser mógł nie odczytać kluczyka. W a4kach często nie łączy wtyczka pętli indukcyjnej na stacyjce. Możesz poszukać komputera silnika w wersji bez fabryczenego immo.
Sprawdź czy masę ECU masz dobrze przykręconą do bloku w okolicy alternatora.
A pomarańczowa kontrolka z kluczek to fabryczny immobiliser mógł nie odczytać kluczyka. W a4kach często nie łączy wtyczka pętli indukcyjnej na stacyjce. Możesz poszukać komputera silnika w wersji bez fabryczenego immo.
Sprawdź czy masę ECU masz dobrze przykręconą do bloku w okolicy alternatora.