Witam !!! Zaznaczam że podobnego dziwnego przypadku nie znalazłem na forum więc się zwracam z prośba i pomocą
Oddałem autko do serwisu ponieważ zaczęły mi parować szyby a mnie to wkurzało
Okazało się że do wymiany nagrzewnica i tu się zaczęły problemy ( a zaznaczam przed wymianą wszystko działało ) a teraz po :
-nie działały mi kierunkowskazy i awaryjne paliło cały czas bezpiecznik któryś zrobili że działa.
Podobno ominęli opornik w włączniku awaryjnych
- następnie nie mogą sobie poradzić jak podłączyć przednie przeciwmgielne ( do włącznika nie ma kostki tylko pojedyncze kable, targali deskę i nie wiedzą do czego co jest)
- zrobili zwarcie bo wcześniej nie odłączyli klemy w zapalniczce i od tego czasu cały czas pali bezpiecznik nr 4 bodajże 15A
-nie działa w ogóle zegarek w obrotomierzu oraz kontrolki w minichecku (od płynu chłodniczego,hamulcowego i oleju )
Masakra !!! Taki jestem wku..... co za partacze a nie mechanicy, jeszcze mnie wysłali do elektryka żeby na to popatrzył
Zaznaczyłem że po wymianie nagrzewnicy jak się przejechałem ledwie co poprawiło się ogrzewanie, wymienili też termostat na ori.
I jakieś sugestie co do podłączenia włącznika przeciwmgielnych i te kontrolki, zegarek.
Nie chciałbym jechać znowu do jakiegoś partacza z tym
[B4 1.9 tdi 1Z] Problemy z elektryką po wymianie nagrzewnicy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zegarek jest zasilany z tego samego bezpiecznika co zapalniczka i radio. Może wiązkę radia zepsuli i stąd to zwarcie.
To że nie działa minicheck to dziwne. Bo z tego co pamiętam to na nim powinny się pojawić kontrolki płynu i hamulca nawet jak się jego kostki nie podłączy. Warunkiem jest aby kontrolka ładowania działała. Jedynie kontrolka ciśnienia oleju się nie pojawi, gdy się go nie podłączy.
Jeszcze możesz poszukać pod półką pod kierownicą czy nie jest rozłączona jakaś kostka obok kolumny.
W załączniku masz opis pinów i kolorów włączników przeciwmgielnych. Jeśli masz oryginalną instalacje to trafisz z kolorem we właściwe miejsce.
To że nie działa minicheck to dziwne. Bo z tego co pamiętam to na nim powinny się pojawić kontrolki płynu i hamulca nawet jak się jego kostki nie podłączy. Warunkiem jest aby kontrolka ładowania działała. Jedynie kontrolka ciśnienia oleju się nie pojawi, gdy się go nie podłączy.
Jeszcze możesz poszukać pod półką pod kierownicą czy nie jest rozłączona jakaś kostka obok kolumny.
W załączniku masz opis pinów i kolorów włączników przeciwmgielnych. Jeśli masz oryginalną instalacje to trafisz z kolorem we właściwe miejsce.
No jest bodajże zasilany z nr.4 bezpiecznika i jest 15A. Za każdym razem co włoże i włącze zapłon to wywala tylko się zastanawiam co mogli spieprzyć. W liczniku to raczej nie bo nie rozkręcali, z radia to tylko wiązkę wypięli a jak próbował wymontować popielniczke to z nią zwarcie zrobił to wtedy bezpiecznik pyknął. Ale teraz pytanie dlaczego za każdym razem jak włoże bezpiecznik to go pali?
A jeśli chodzi o włącznik to jest gdzieś ten załącznik tutaj bo nie mogę go znaleźć ???
Niby jakieś kolory w grafice są, ale nw czy dojdę do tego co które:)
A jeśli chodzi o włącznik to jest gdzieś ten załącznik tutaj bo nie mogę go znaleźć ???
Niby jakieś kolory w grafice są, ale nw czy dojdę do tego co które:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zapomniałem dodać ten załącznik.
Co do bezpiecznika 4 to obsługuje on kilka rzeczy i do tego jego obwód wychodzi ze skrzynki dwoma przewodami i dopiero rozgałęzia się głęboko we wiązce. Trzeba by odłączać rzeczy z jego obwodu a jak dalej nic to nie da to chyba już prościej będzie puścić osobnymi kablami zasilanie na jego podzespoły.
[ Dodano: 2017-01-22, 19:02 ]
Jak będziesz szukał to możesz w miejsce bezpiecznika wpiąć żarówkę 21W albo 55W i jak będziesz miał zwarcie to po prostu żarówka zaświeci pełnym światłem.
Co do bezpiecznika 4 to obsługuje on kilka rzeczy i do tego jego obwód wychodzi ze skrzynki dwoma przewodami i dopiero rozgałęzia się głęboko we wiązce. Trzeba by odłączać rzeczy z jego obwodu a jak dalej nic to nie da to chyba już prościej będzie puścić osobnymi kablami zasilanie na jego podzespoły.
[ Dodano: 2017-01-22, 19:02 ]
Jak będziesz szukał to możesz w miejsce bezpiecznika wpiąć żarówkę 21W albo 55W i jak będziesz miał zwarcie to po prostu żarówka zaświeci pełnym światłem.