Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0E ABT] Wysokie obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Luken66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 09 sty 2007, 21:50
Lokalizacja: Korsze

[80 B4 2.0E ABT] Wysokie obroty

Post autor: Luken66 » 26 gru 2007, 19:21

Witam. Mam ostatnio taki problem: rozładował mi się akumulator i go wyjąłem z samochodu. Po naładowaniu i wsadzeniu na miejsce, audi po odpaleniu ma wysokie obroty. Co prawda nie mam obrotomierza i nie wiem jakiej wielkości są ale słyszę że są dużo wyższe niż wcześniej i ta sama sytuacja ma miejsce na zimnym jak i na ciepłym silniku. Czy po odłączeniu akumulatora coś się mogło rozregulować?

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 26 gru 2007, 21:36

Cze, sprwdz dokładnie czy odłączając i podłączając baterie nie zsunąłeś jakiegoś przewodu podciśnienia lub kostki elektrycznej, bo wygląda to ewidentnie na "lewe powietrze". Zobacz jeszcze w jakim stanie jest podstawa wtrysku i czy nastawnik przepustnicy sie nie zawiesił w jakiejś marnej pozie.

[ Dodano: 2007-12-26, 21:37 ]
posłuchaj dokładnie okolic wtrysku czy nic tam podejrzanie nie syczy i nie zaciąga lewego powietrza

Luken66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 09 sty 2007, 21:50
Lokalizacja: Korsze

Post autor: Luken66 » 27 gru 2007, 07:21

Ok dzisiaj wszystko dokładnie sprawdzę dzisiaj.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 27 gru 2007, 19:08

Zobacz jeszcze przewód od serwa ten czarny. Przy wyciąganiu akumulatora łatwo o niego zahaczyć i przez przypadek zrobić nieszczelność na układzie wpomagania hamulcy. Sam tak zrobiłem u siebie bo opaska słabo trzymała. Reszte tak jak opisał kolega.

Luken66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 09 sty 2007, 21:50
Lokalizacja: Korsze

Post autor: Luken66 » 29 gru 2007, 00:29

Dzisiaj sprawdzałem i niby wszystkie przewody są ok. Zauważyłem że obroty się stabilizują po zatkaniu przewodu, który wchodzi od dołu w tą dyszę zaznaczoną na rysunku. Ten przewód zasysa powietrze i po jego zatkaniu obroty spadają i się stabilizują. Wie ktoś może co to może być? Obrazek

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 29 gru 2007, 23:06

To jest regulator temperatury zasysanego powietrza. Przez niego powinno przepływać powietrze i nie należy go zatykać, ale skoro u Ciebie zatkanie ma wpływ na pracę w sposób jaki opisałeś to poszukaj koniecznie dopływu "lewego powietrza". Być może masz uszkodzoną gume w podstawie wtrysku.
Sprawdź też siłownik klapy regulacji temperatury, być może membrana jest w nim uszkodzona.

Luken66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 09 sty 2007, 21:50
Lokalizacja: Korsze

Post autor: Luken66 » 30 gru 2007, 10:20

A jeszcze takie pytanko: czy silniczek krokowy jest podpięty do jakiegoś bezpiecznika albo przekaźnika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl