Witam.
Wymieniałem dziś żarówki w liczniku, podłączyłem wszystko tak samo jak zawsze. Wydawało się okej do momentu odpalenia. Nie działa obrotomierz. Problem polega na tym, że nie do końca "nie działa". Po odpaleniu nic się nie dzieje ale kiedy podbiję to 2000-2500 obrotów wskakuje z 0 na 500 i stoi. Stoi nawet po zgaszeniu auta. Ciągle na 500. Próbowałem rozebrać jeszcze raz i sprawdzić kostki. To samo, znowu wskoczył na 500 i stoi. Macie jakieś pomysły? Nie znalazłem nic podobnego szukając.
[B4 1.6 ADA] Nie działający obrotomierz
Sytuacja rozwiązana ale takiego obrotu (heh) sprawy się nie spodziewałem. Rozebrałem cały licznik co do śrubki. Kiedy wyciągałem stare żarówki część żarówki (metalowa blaszka) utknęła w mechanizmie obrotomierza doprowadzając do zabawnej sytuacji. Obrotomierz powinien się podnosić i opadać samoczynnie jednak kiedy mechanizm docierał do blaszki całość blokowała się na wspomnianych 500 obrotach i klinowała. Wystarczyło wydłubać ciało obce i wszystko wróciło do normy. Uważajcie przy wymianie żarówek żeby nic wam przypadkiem gdzieś nie wpadło