Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zmiana filtra powietrza ABT

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
KoxKrystian
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 paź 2016, 10:49

Zmiana filtra powietrza ABT

Post autor: KoxKrystian » 19 paź 2016, 11:06

Witam drodzy Koledzy! Mam pytanie odnosnie filtra powietrza w ABT czy zmiana "talerza" na tego od golfa3 ? Przyniosła by jakieś korzystne efekty ? Byłby lepszy dopływ powietrza co skutkowało by chociażby nie wielkim lepszym przyspieszeniem ? Bo mam okazje kupic za grosze a wiem ze pasuje na mocowanie do audi w miejsce talerza. Prosze o rady , opinie co o tym sądzicie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 paź 2016, 11:18

KoxKrystian, moim zdaniem nie zauważysz różnicy ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 19 paź 2016, 11:44

Bez sensu zamiana.

KoxKrystian
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 paź 2016, 10:49

Post autor: KoxKrystian » 19 paź 2016, 14:39

Czyli strata czasu bo by roznicy nie bylo.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 19 paź 2016, 15:15

W tym silniku, żeby coś poczuć to wydatek ok. 2 koła.

szaraf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 02 kwie 2013, 14:09

Post autor: szaraf » 19 paź 2016, 17:12

przerabiałem temat filtra z golfa, niby wszystko fajnie wygląda, ale nie jeździ na tym dobrze, i znów mam talerz

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 05 lut 2017, 19:18

Prosze nie pisać pierdół i teretyzować. Oczywiście że to dobra opcja bo łatwiej jest zrobić zimny dolot, ew łatwiej modzić na przyszłosć np BLOS a to już daje wymierne kożyści.
Ciekawe czy ktos cos z tym silnikiem wogóle działał czy tylko pisze.

Zobacz sobie mój temat tam sązdjęcia mojego dolotu w ABT
https://audi80.pl/topics127/a80-b4-a ... t78798.htm

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 05 lut 2017, 22:20

ech... ale że co? Że przez dolot ABT będzie miało choć 5 koni więcej ?
no weź przestań... Wiem co piszę, bo robiłem silniki na monowtrysku a ABT ze względu na żałośnie niską kompresję kopa nie dostanie to sam z siebie...

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 05 lut 2017, 23:58

Spytaj Chillouta czy na samym dolocie zrobionym na stożku nie było różnicy. Zresztą dolot to dopiero początek i otwiera droge do dalszych modyfikacji.
BTW. jak jeździłęm z zimnym dolotem to na kompie podczas jazdy temperature w dolocie mialem jak na zewnątrz. Po otwarciu maski dolot-czapka zimna. Ciekawe co sie dzieje jak postoisz w korku i kolektor wydechowy ogrzewa cały kolektor ssacy (pomijajac już wode) ciekawe ile czasu potrzeba aby to zchłodzić w trasie.

Odpowiadając na proste pytanie czy warto zmieniać filtr w ABT odpowiadam - warto

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 lut 2017, 07:30

Hamownia przed i po - inne dowody typu dupohamownia można między bajki włożyć.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lut 2017, 10:35

I jeszcze filtr stożkowy zamontować :-D :-D

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 06 lut 2017, 11:02

myslcie sobie co chcecie, ja jak swojego modyfikowałem to za każdym modem coś czułem, na hamownie mi szkoda było kasy bo nikomu nic udowadniac nie musze. Jak ktoś z głową pomodził ABT to małym kosztem dało sie coś poczuć. NIe ma sie co spodziewać przyrostu 20KM ale powiedzmy 10 czy 15 km można osiągnąć taniej niż myslicie.

JA bym sie osobiście za mody ABT nie brał ale kupiłem z takim silnikiem i wkurzało mnie jezdzenie z taką mocą. Dlatego usprawniłem go po swojemu, każdy tak gada a nikt tak naprawde niewiele zrobił.
Tak samo jak każdy jedzie na ACE że huj.owy silnik a nikt sie poprostu tym zająć nie umie czego przykładem jestem ponownie ja. Moje ACE odprężone pod turbo(!) jedzie lepiej niż ABC i podobnie do 2.8 w q

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl