Latem miałem na zastępstwo 1Z na boschu więc auto do góry, cały dolot od sprężarki po kolektor ssący wyczyściłem, pewnie jako pierwszy od wyprodukowania.Olej z icka nie lał się ale był tłusty jak w każdym łącznie z rurami,kolektor wyskrobałem,w pewnym momencie chciałem użyć piaskarki bo takową mam ale dało radę bez niej.
Od tego zabiegu przejeździłem ok 5tyś km zanim znalazłem się u MUNIORA
który macając lekko rozerwany wąż IC za spreżarką stwierdził że dolot mam suchy
(wspominałem ze wcześniej wszystko czyszczone obficie benzyną)
Wężyk biegnący do kompa też jest suchy nie zaolejony.
raz w tyg. robie trasy po 100km predkościami 100-150km/h po uprzednim rozgrzaniu i wystudzeniu turbo po jeździe. Olej zmieniany co 7,8tyś. i potrafi go trochę ubyć przy większych obrotach.
[ Dodano: 2017-02-15, 13:35 ]
MUNIOR jeśli chodzi o logi i te sprawy z komputerami to ja nie z tej epoki i nie ogarniam niestety tych tematów ,moje działania to bardziej po stronie blacharki,lekkiej mechaniki
(zawieszenia,hamulce,rozrząd z pomocą forum,sprzęgła ..) wszystko przez co przepływa jakieś napięcie jest dla mnie tajemnicze
Dlatego jeśli chodzi o diagnozy,logi jestem zmuszony uderzyć do kogoś z Forum kto ogarnia świetnie te tematy .Może jakby ktoś pokazał wytłumaczył.
Ostatnia osoba która podłączała kompa pod mojego pierburga to Dr.MUNIOR
[ Dodano: 2017-02-15, 13:45 ]
Tez mi się wydaje ze AFN"y byłyby pod ten sprzęt odpowiednie.
216tki to już przy zmodzonym turbo itd.
Temat nie jest pilny,może poczekam do lata ,będę w okol. Radomia to odwiedzę MUNIORA
![piwoa80](https://audi80.pl/images/smilies/564.gif)