Avant TDI 1Z mały projekt odmłodzenia
Avant TDI 1Z mały projekt odmłodzenia
Witajcie
Auto kupione pod kątem odrestaurowania auta. Często sam dłubię przy autach bo lubię. Auto jako 3 trzecie w domu. Sprzedałem ostatnio Audi C4 2.6 i miało być 2.5tdi kombi ale wybór jednak padł na B4 niezawodne, oszczędne, tanie.
Kolor zieleń LY6P.
Panowie mam nadzieję że z wami będzie łatwiej ogarnąć to co chce zrobić. Nie będę zakładał non stop nowego tematu jak będę miał pytania więc zapraszam do dyskusji.
Aktualnie auto w Warszawie ale czasem nim mogę się przejechać do Ełku.
Trochę o aucie i co bym chciał:
1.Z zewnatrz doprowadzić do stanu blacharkę lakier, może się oklei.
Do wymiany klapa tył, błotnik lewy przód, i maska przednia.
2.Lampy zespolone, czarny grill, zderzak jeszcze nie wiem od czego mam wstawić żeby było ładnie. Może zderzak tył jak są ładniejsze, szyby ciemne
3. Alufelgi np. 17'' zawiecha w dół
4. Coś przy wydechu, napewno mi się nie podoba końcowy tłumik.
5. Środek kompletnie do przebudowy, fotele przód, boczki, nowa podsufitka, gorzej z tyłem bo nie ma zagłówków i jak bym wstawił fajne fotele na przód to co z tą kanapą zrobić. Myślę np. o fotelach elektrycznych skórzanych z innego auta, się wspawa najwyżej nowe mocowania. elektryczne szyby zrobić bo jest korbotronik.
6. silnik zwiększyć moc tak żeby nie kopciło i fajnie jeździła.
Dużo roboty ale idzie wiosna więc
Przeglądając fotki to tak żebyście wiedzieli co mi chodzi po głowie.
Zacząłem od silnika aby wszystko było ok. Jestem na etapie szukania zaciągania powietrza bo widać pęcherzyki w paliwie - ciągnie między bakiem a filtrem tak już wszystko powymieniane na nowe.
I potrzebuję pomocy co porobić aby wyrównać pracę silnika bo często faluje na wolnych ale jak jest zagrzany to już jest mało odczuwalne.Pompę mam Bosch szukam jak najwięcej info co z tym najlepiej zrobić czy wymieniąc na pierburga czy na tym też da radę aby chodziło ładnie z większą mocą. Czy szukać wtrysków 216
Myślę że 120-150km wystarczy do jazdy na codzień, ważne aby jak najmniej kopciło bo tego nie lubię jak zostaje kupa dymu za tobą, teraz jest dobrze nawet jak mocno przygazuję to jest ok.
Jak może ktoś zauważył jestem też na forum A8team, pracuje dużo i z czasem wolnym będzie ciężko ale na spokojnie się ogarnie.
Zapraszam do pomocy w doborze części, może ktoś z was ma coś na stanie. Co do ceny to jest ważna, jak wiem że można kupić okazyjnie taniej to napewno z tego skorzystam i wolę nawet poczekać.
Auto kupione pod kątem odrestaurowania auta. Często sam dłubię przy autach bo lubię. Auto jako 3 trzecie w domu. Sprzedałem ostatnio Audi C4 2.6 i miało być 2.5tdi kombi ale wybór jednak padł na B4 niezawodne, oszczędne, tanie.
Kolor zieleń LY6P.
Panowie mam nadzieję że z wami będzie łatwiej ogarnąć to co chce zrobić. Nie będę zakładał non stop nowego tematu jak będę miał pytania więc zapraszam do dyskusji.
Aktualnie auto w Warszawie ale czasem nim mogę się przejechać do Ełku.
Trochę o aucie i co bym chciał:
1.Z zewnatrz doprowadzić do stanu blacharkę lakier, może się oklei.
Do wymiany klapa tył, błotnik lewy przód, i maska przednia.
2.Lampy zespolone, czarny grill, zderzak jeszcze nie wiem od czego mam wstawić żeby było ładnie. Może zderzak tył jak są ładniejsze, szyby ciemne
3. Alufelgi np. 17'' zawiecha w dół
4. Coś przy wydechu, napewno mi się nie podoba końcowy tłumik.
5. Środek kompletnie do przebudowy, fotele przód, boczki, nowa podsufitka, gorzej z tyłem bo nie ma zagłówków i jak bym wstawił fajne fotele na przód to co z tą kanapą zrobić. Myślę np. o fotelach elektrycznych skórzanych z innego auta, się wspawa najwyżej nowe mocowania. elektryczne szyby zrobić bo jest korbotronik.
6. silnik zwiększyć moc tak żeby nie kopciło i fajnie jeździła.
Dużo roboty ale idzie wiosna więc
Przeglądając fotki to tak żebyście wiedzieli co mi chodzi po głowie.
Zacząłem od silnika aby wszystko było ok. Jestem na etapie szukania zaciągania powietrza bo widać pęcherzyki w paliwie - ciągnie między bakiem a filtrem tak już wszystko powymieniane na nowe.
I potrzebuję pomocy co porobić aby wyrównać pracę silnika bo często faluje na wolnych ale jak jest zagrzany to już jest mało odczuwalne.Pompę mam Bosch szukam jak najwięcej info co z tym najlepiej zrobić czy wymieniąc na pierburga czy na tym też da radę aby chodziło ładnie z większą mocą. Czy szukać wtrysków 216
Myślę że 120-150km wystarczy do jazdy na codzień, ważne aby jak najmniej kopciło bo tego nie lubię jak zostaje kupa dymu za tobą, teraz jest dobrze nawet jak mocno przygazuję to jest ok.
Jak może ktoś zauważył jestem też na forum A8team, pracuje dużo i z czasem wolnym będzie ciężko ale na spokojnie się ogarnie.
Zapraszam do pomocy w doborze części, może ktoś z was ma coś na stanie. Co do ceny to jest ważna, jak wiem że można kupić okazyjnie taniej to napewno z tego skorzystam i wolę nawet poczekać.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2017, 17:00 przez LUKAS S8, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Filtr paliwa do wymiany:LUKAS S8 pisze:Zacząłem od silnika aby wszystko było ok. Jestem na etapie szukania zaciągania powietrza bo widać pęcherzyki w paliwie - ciągnie między bakiem a filtrem tak już wszystko powymieniane na nowe.
Nastawnik pewnie kuleje już.I potrzebuję pomocy co porobić aby wyrównać pracę silnika bo często faluje na wolnych ale jak jest zagrzany to już jest mało odczuwalne.Pompę mam Bosch szukam jak najwięcej info co z tym najlepiej zrobić czy wymieniąc na pierburga czy na tym też da radę aby chodziło ładnie z większą mocą. Czy szukać wtrysków 216
Nie ma co pchac kasy w używane nastawniki , tylko robić przekładkę na nowszy osprzęt z nastawnikiem indukcyjnym lub uproszczoną którą ogarnia Munior
Filtr paliwa wymieniony z 2tyg. temu właśnie na 838/1 wężyki paliwowe nowe w oplocie, przed pompą założyłem kawałek węzyka przezroczystego i sprawdzałem na wężyku przezroczystym od rurki miedzianej do filtra i też było widać małe pęcherzyki, końcówkę uciąłem przy pływaku i na nowo skręciłem nawet z klejem i dalej nic. Wymienie na dniach wężyk od pływaka do rurki miedzianej bo tylko mi to zostało nie wymieniając całych rurek.
I tu jestem laikiem bo nie wiem jaki mam nastawnik. Narazie nie wiem o co chodzi w temacie nie wiem co jest dobre a co lepszeKrzysiek 84 pisze:Nastawnik pewnie kuleje już.
Nie ma co pchac kasy w używane nastawniki , tylko robić przekładkę na nowszy osprzęt z nastawnikiem indukcyjnym lub uproszczoną którą ogarnia Munior
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nastawnik wiem jak wygląda tylko chodziło mi jaki mam czy indukcyjny czy potencjometryczny.. tak mój wygląda jak na foto..
jakie kroki dalsze czego szukać co wymienić lub kto i gdzie
jakie kroki dalsze czego szukać co wymienić lub kto i gdzie
jak pisałem tylko zostało mi sprawdzenie rurek miedzianych i kawałek wężyka przy baku, mam nadzieję że to ten ostatnienzoo pisze:powymieniaj wszelkie opaski na wężykach, wstaw zaworek wzrotny jeśli nadal będą pęchęrzyki to musisz wymienić przewody od komory do baku paliwa najlepiej na miedziane
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jakieś pomysły od czego zacząć.. od raz pod większą moc.
Jak nastawnik indukcyjny to do wymiany czy to się regeneruje, czyści.
Zawiecha dobra, wymieniłem przeguby, hamulce dobre, chociaż słabo to hamuje bardziej spowalnia a wolałbym żeby wbijało głowe przy mocnym..
z blacharki szukam obecnie klapy ładnej a reszte zostawiam na wiosnę, lato.
Cel na teraz silnik aby jak najlepiej chodził i miał kopa
Jak nastawnik indukcyjny to do wymiany czy to się regeneruje, czyści.
Zawiecha dobra, wymieniłem przeguby, hamulce dobre, chociaż słabo to hamuje bardziej spowalnia a wolałbym żeby wbijało głowe przy mocnym..
z blacharki szukam obecnie klapy ładnej a reszte zostawiam na wiosnę, lato.
Cel na teraz silnik aby jak najlepiej chodził i miał kopa
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko