[80 b4 ABK] + LPG szarpanie na biegu
[80 b4 ABK] + LPG szarpanie na biegu
Witam. Mam taki mały problem z moją B4. gdy jade ze stałą prędkością na 2,3,4 biegu i trzymam lekko noge na gazie autem leciutko szarpie (takie kołysanie budy czuć- do tyłu do przodu, do tyłu do przodu) np jak jade po parkingu i szukam miejsca na 2 biegu i mam lekko wciśnięty gaz. Jak gaz puszcze to auto zwalnia ale juz nie szarpie.
Dodam, że identyczny problem ma mój brat w passacie B3 2.0 8 zaworów (czysta benzyna)
Może za to odpowiadać przepływka, jakiś czujnik ?
Na wolnych obrotach pracuje wzorowo na gazie jak i benzynie
Czekam na odpowiedź
Dodam, że identyczny problem ma mój brat w passacie B3 2.0 8 zaworów (czysta benzyna)
Może za to odpowiadać przepływka, jakiś czujnik ?
Na wolnych obrotach pracuje wzorowo na gazie jak i benzynie
Czekam na odpowiedź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 22 maja 2016, 22:51
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 20:20
- Lokalizacja: Szprotawa
Podłączę się do tematu, mam ten sam obiaw w moim ABK, auto poszarpuje od kiedy przyjechało z zagranicy czyli około 2 lat temu i tylko w przedziale obrotów 1800-2200, no i czasem zaczyna przebierać na wolnych. Poduszki skrzyni wymienione, jedna na nową druga oryginał z auta z przebiegiem 150tyś, poduszka olejowa silnika też nowa FEBI, druga silnika cała oryginalna, przednia poduszka idealna, półosie też założone z tego autka co miało 150tyś . zero luzu. W układzie zapłonowym, używana cewka oryginalna, nowy palec, kopułka, przewody wysokiego napięcia wszystko BERU, świece BOSCH, masa na silniku poprawiona, przepustnica zmieniona na używaną, przekaźnik 30 nowy z serwisu, czujnik temperatury nowy, zapłon sprawdzony parę razy. Silniczek chodzi jak złoto, mocy ma tyle co powinien, nic nie dzwoni w głowicy, nawet popychacze nie klepią po dłuższym postoju. Już mi ręce opadają co to może być, bo nie ma żadnego błędu w ECU Lewego powierza raczej też nie bierze, sprawdzany parę razy ostatnio nawet po silniku psikałem preparatem łatwopalnym, czy zmieni mu się praca ale niestety nic się nie zmieniło. Spalanie też całkiem ok bo na skrzyni sport pali 10-11 gazu. Dodam że gaz nie miał nic wspólnego z tymi obiawami, bo auto jak przyjechało latało tylko na benzynie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 20:20
- Lokalizacja: Szprotawa
Cała szczelność dolotu sprawdzona, wyszło by coś gdy go zapsikałem tym preparatem łatwopalnym, a zapłon musiałem koledze mechanikowi tłumaczyć trzy razy bo nie wierzył Ale wszystko zgodnie z procedurą. Dzisiaj byłem po skrzynię biegów i tak zgadaliśmy się z tym gościem co rozbiera tylko audi, to podejrzewa przepływomierz (ale błedu nie ma). Jutro spróbuje umyć silnik krokowy, bo auto jak przyprowadziłem podbierało troszkę oleju, po wymianie uszczelniaczy (oczywiście bez ściągania głowicy) wszystko ustało. Jeszcze może ten czujnik przepustnicy jest uszkodzony ten co zmieniłem. Ręce opadają, a mechanicy nie znają się na tych autach. Tylko gdybać potrafią. Dobrze że człowiek sam trochę dłubie (a raczej wszystko sam ) Ale z tym nie mogę sobie poradzić
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
groszekABK, jak byłeś na vag-com ie to ten ktoś powinien był sprawdzić podstawowe parametry, jeśli tego nie zrobił udaj się do kogoś innego. Bo moim zdaniem ta usterka powinna być widoczna na kompie.
Jest też możliwość że któraś z wymienionych przez ciebie części jest nie sprawna. Ale to wszystko widać na kompie.
Astronis96, raczej nie bo ma do mnie 700 km.
Jest też możliwość że któraś z wymienionych przez ciebie części jest nie sprawna. Ale to wszystko widać na kompie.
Astronis96, raczej nie bo ma do mnie 700 km.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 20:20
- Lokalizacja: Szprotawa
Ten ktoś to mój dobry kumpel z serwisu pewnej znanej marki . Także auto podpinane jest do oryginalnego programu serwisowego. No i niestety nic tam nie wykazuje. A do głogowa faktycznie rzut czapką. Jutro wieczorem się skontaktuje, jak już wrzucę skrzynię. Bo zmieniłem CVB na CDY ale łożyska wyją i dostałem na podmianę CCE i muszę ją sprawdzić. Dzięki panowie za zainteresowanie. Naprawdę szkoda mi mojego Ferrari. Dodam że sprzęgło też już wymieniłem, na SACHS
[ Dodano: 2017-02-28, 22:39 ]
Astronis96, jeżeli to nic trudnego to może napiszesz gdzie szukać.
[ Dodano: 2017-02-28, 23:24 ]
Dodam, że podczas podłączenia pod diagnoskop firmy Delphi wychodziły dziwne wartości prędkości obrotowej silnika, podczas pracy. Inne niż wskazywał obrotomierz (bardzo się różniły)
[ Dodano: 2017-02-28, 22:39 ]
Astronis96, jeżeli to nic trudnego to może napiszesz gdzie szukać.
[ Dodano: 2017-02-28, 23:24 ]
Dodam, że podczas podłączenia pod diagnoskop firmy Delphi wychodziły dziwne wartości prędkości obrotowej silnika, podczas pracy. Inne niż wskazywał obrotomierz (bardzo się różniły)