[ B4 1.9Tdi] The End
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No robi się zawsze coś
Dużo rzeczy nie opisanych jak to w życiu bywa
Zmieniłem oświetlenie z żarników na ledy 4000lm na żarówkę
Trzeba kupić opony na zimę i raczej zostanę przy Danlopie
Do tego nowe klocki najlepiej by było ceramiczne i tarcze też odrazu
Jakiś zestaw do zacisków dwutłoczkowych Byście polecili
Wiecej fotek na pierwszej stronie
Dużo rzeczy nie opisanych jak to w życiu bywa
Zmieniłem oświetlenie z żarników na ledy 4000lm na żarówkę
Trzeba kupić opony na zimę i raczej zostanę przy Danlopie
Do tego nowe klocki najlepiej by było ceramiczne i tarcze też odrazu
Jakiś zestaw do zacisków dwutłoczkowych Byście polecili
Wiecej fotek na pierwszej stronie
Za tydzien bede motował w poniedziałek a program we wtorek jak da rade to się zobaczy co i jak bedzie
Znalazłem coś takiego które
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-audi ... 21776.html
http://allegro.pl/zimmermann-tarcze-prz ... 14640.html
http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 30041.html
Znalazłem coś takiego które
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-audi ... 21776.html
http://allegro.pl/zimmermann-tarcze-prz ... 14640.html
http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 30041.html
Ostatnio to tak widze ze wszystko co do 80tki jakiejs lepszej dobrej firmy to cent sa wysokie tak to zaczyna wygladaćdydo85 pisze:nie chce nic mówić ale ja zimmermany nawiercane do mojego b7 kupiłem taniej niż tam są
Tutaj wykres
Trzeba zmienic sprzegło bo zaczyna objezdzać czasami może dlatego że te jest w miare nowe ale jak się rozgrzeje to już lipa
Została założona nowa vacum pompa pierburg czeka mnie wymiana tarcz leżą od paru miesiecy co mi jeszcze chodzi po głowie recaro
Zawsze się coś znajdzie powoli nie ma co dołożyłem jeden tłumik z magnaflo jest troche ciszej da się przeżyć dla mnie ok
Max. Moment obrotowy jest ogromny jak na ten silnik Kontrola trakcji zostaje już tylko do opanowania przez kierowcę ( na pierwszych biegach)
Żeby te turbo miało jeszcze większą turbosprężarkę ( szczególnie gorącą stronę) to moc wyszłaby jeszcze sporo większa ale wynik i tak jest dobry. Oczywiście najważniejsza jest satysfakcja właściciela
Żeby te turbo miało jeszcze większą turbosprężarkę ( szczególnie gorącą stronę) to moc wyszłaby jeszcze sporo większa ale wynik i tak jest dobry. Oczywiście najważniejsza jest satysfakcja właściciela