Witam
Robił ktoś o zmianie piątego biegu na ten z diesla w celu zmniejszenia obrotów silnika. Lub od jakiejś innej długiej skrzyni.
Od razu powiem że nie wiem jakie mam oznaczenie skrzyni. Silnik to 2.0 ABT
[B4 2.0 ABT] Zmiana piątego biegu z diesla
po co koledzy tak kombinować z przekładaniem 5 biegu .
lepiej prościej i taniej wyjdzie wsadzić drugą pewną skrzynie.
zresztą tu był opisywany temat niedawno.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=101768
dorzuciliśmy nawet z kolegą JAREWA plik Excela gdzie wpisując kod skrzyni oraz rozmiary opon możesz porównać prędkości na danych biegach
lepiej prościej i taniej wyjdzie wsadzić drugą pewną skrzynie.
zresztą tu był opisywany temat niedawno.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=101768
dorzuciliśmy nawet z kolegą JAREWA plik Excela gdzie wpisując kod skrzyni oraz rozmiary opon możesz porównać prędkości na danych biegach
Ale wiesz że masz 148Nm i 90KM?
będziesz jeździł na 4 biegu.
masz luknij na skrzynie diesla
1900 rpm 100.19 km/h
2400 rpm 126.56 km/h
2600 rpm 137.10 km/h
Dla przypomnienia u ciebie z butem w podłogę masz:
2000 rpm = 40KM i 135Nm
2500 rpm = 50KM i 140Nm
PS.
w 90KM dieslu:
2000 rpm = 45KM i 155Nm
2500 rpm = 65KM i 185Nm
(moce wzięte z wykresów z google a przełożenia z forum sam osobiście nie szukałem dokładnych przełożeń wiec jak są jakieś błędy to sorki skrzynia)
Pomogę za to stronką jak znacie przełożenia http://busomania.pl/calculator/pl/
będziesz jeździł na 4 biegu.
masz luknij na skrzynie diesla
1900 rpm 100.19 km/h
2400 rpm 126.56 km/h
2600 rpm 137.10 km/h
Dla przypomnienia u ciebie z butem w podłogę masz:
2000 rpm = 40KM i 135Nm
2500 rpm = 50KM i 140Nm
PS.
w 90KM dieslu:
2000 rpm = 45KM i 155Nm
2500 rpm = 65KM i 185Nm
(moce wzięte z wykresów z google a przełożenia z forum sam osobiście nie szukałem dokładnych przełożeń wiec jak są jakieś błędy to sorki skrzynia)
Pomogę za to stronką jak znacie przełożenia http://busomania.pl/calculator/pl/