Audi B4 Competition
Audi B4 Competition
Cześć. Chciałem pokazać swoje autko i może troche mi pomożecie podczas małych napraw z nim.
ponad półtorej roku szukałem tego modelu. Przejeździłem polske jak tylko się coś pojawiło. Ile na paliwo wydałem już nie liczę. W sumie do konca ubiegłego roku obejrzałem z 8 competition. Ostatnia była totalną tragedią z pękniętym kielichem. Ciężko było o stan przynajmniej na tą ocene dostateczną. W koncu koncem 2016 pojawiła się niedaleko mnie. z oryginalnym zderzakami nawet tym tylnim, bo we wszystkich które oglądałem nie było tego tyłu.
Auto oczywiście ma swoje wady. Ale po przejażdzce byłem w Ciężkim szoku bo auto szło idealnie prosto. środek w bdb stanie. Właściciel miał ją 11lat nie ściemniał przy sprzedaży i tak jak powiedział tak wszystko jest. Serdecznie go pozdrawiam. u niego Padł seryjny silnik i wstawili V6. może i szkoda ale nie ma to dla mnie większego znaczenia. każda szyba taka sama. Ogólnie dobra baza. Dostałem nawet 5 szt. oryginalnych felg competition.
Autko pójdzie całe do lakierowania w oryginalny kolor. Mam tez zamówiony pakiet DTM z DE. dla mnie z tym pakietem samochód jest kosa. wiem że ludzie twierdzą że idealnie jest bez lotki ale ja twierdze inaczej. Największy kłopot mam ze znalezieniem kmpl. tuleji do tyłu auta. czuje jakieś luzy. i musze sie koniecznie pozbyć gazu. ogólnie auto będe raczej traktowac jako weekendowy samochód. Dla mnie ma to coś jest oryginalny i wiem że dużo ich już nie zostało. a + dla mnie jest taki że mierzyłem auto całe miernikiem i wszedzie jest oryginalny lakier. wolałem zmęczony oryginalny lakier niż szpachle i piękny lakier.
ponad półtorej roku szukałem tego modelu. Przejeździłem polske jak tylko się coś pojawiło. Ile na paliwo wydałem już nie liczę. W sumie do konca ubiegłego roku obejrzałem z 8 competition. Ostatnia była totalną tragedią z pękniętym kielichem. Ciężko było o stan przynajmniej na tą ocene dostateczną. W koncu koncem 2016 pojawiła się niedaleko mnie. z oryginalnym zderzakami nawet tym tylnim, bo we wszystkich które oglądałem nie było tego tyłu.
Auto oczywiście ma swoje wady. Ale po przejażdzce byłem w Ciężkim szoku bo auto szło idealnie prosto. środek w bdb stanie. Właściciel miał ją 11lat nie ściemniał przy sprzedaży i tak jak powiedział tak wszystko jest. Serdecznie go pozdrawiam. u niego Padł seryjny silnik i wstawili V6. może i szkoda ale nie ma to dla mnie większego znaczenia. każda szyba taka sama. Ogólnie dobra baza. Dostałem nawet 5 szt. oryginalnych felg competition.
Autko pójdzie całe do lakierowania w oryginalny kolor. Mam tez zamówiony pakiet DTM z DE. dla mnie z tym pakietem samochód jest kosa. wiem że ludzie twierdzą że idealnie jest bez lotki ale ja twierdze inaczej. Największy kłopot mam ze znalezieniem kmpl. tuleji do tyłu auta. czuje jakieś luzy. i musze sie koniecznie pozbyć gazu. ogólnie auto będe raczej traktowac jako weekendowy samochód. Dla mnie ma to coś jest oryginalny i wiem że dużo ich już nie zostało. a + dla mnie jest taki że mierzyłem auto całe miernikiem i wszedzie jest oryginalny lakier. wolałem zmęczony oryginalny lakier niż szpachle i piękny lakier.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Głownie zależy mi tylko na tej lotce właśnie.
No i w sumie rzecz najważniejsza. Wczorajsza wycieczka zakończona sukcesem.
2,2T. I tutaj się będę głównie skupiać. Silnik napęd zawieszenie i chamulce. Z góry mam ori competition dodam tylko pakiet i odnowie lakier. na tym temat zamkne. z wnętrzem jeszcze nie wiem. napewno czarna góra i słupki. reszta uwagi to komora silnika. połowa sukcesu to kmpl silnik a w sumie dwa bo drógi w częściach dorwałem.
No i w sumie rzecz najważniejsza. Wczorajsza wycieczka zakończona sukcesem.
2,2T. I tutaj się będę głównie skupiać. Silnik napęd zawieszenie i chamulce. Z góry mam ori competition dodam tylko pakiet i odnowie lakier. na tym temat zamkne. z wnętrzem jeszcze nie wiem. napewno czarna góra i słupki. reszta uwagi to komora silnika. połowa sukcesu to kmpl silnik a w sumie dwa bo drógi w częściach dorwałem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 sie 2016, 23:01
- Imię: Konrad
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: ok. B-B
1,8T za mały a 2,2T znowu nie mały ale koszt. Udało się kupić więc może w tym roku uda się poskładac silnik.
Wczoraj udało mi się kupić avanta. Podobno jednego z tych 650 sztuk. Full opcja. szkoda ze bez zwrotnic na 5 śrób bo byłoby do compi
Pany potrzebuje wyświetlacz do licznika tego AC/BC i potrzebuje wszystkkie gumy do zawiszenia silnika i napędu. dwa sklepy zwiedziałem i powiedzieli że już do tyłu nikt nie produkuje i co teraz ? poliuretan ?
[ Dodano: 2017-02-19, 19:31 ]
Coś tam cyknołem. Szału nie ma. Ale bedzie.
Wczoraj udało mi się kupić avanta. Podobno jednego z tych 650 sztuk. Full opcja. szkoda ze bez zwrotnic na 5 śrób bo byłoby do compi
Pany potrzebuje wyświetlacz do licznika tego AC/BC i potrzebuje wszystkkie gumy do zawiszenia silnika i napędu. dwa sklepy zwiedziałem i powiedzieli że już do tyłu nikt nie produkuje i co teraz ? poliuretan ?
[ Dodano: 2017-02-19, 19:31 ]
Coś tam cyknołem. Szału nie ma. Ale bedzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 sie 2016, 23:01
- Imię: Konrad
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: ok. B-B
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Sprecyzuj...potrzebujesz poduszek silnika, czy tulei zawieszenia tylnego?Heniek22 pisze:potrzebuje wszystkkie gumy do zawiszenia silnika i napędu dwa sklepy zwiedziałem i powiedzieli że już do tyłu nikt nie produkuje
Skoro SBI, to wal do BGMOTu w Bielsku https://www.facebook.com/bgmot/?hc_ref=PAGES_TIMELINE, tam mają wszystko do VAG'a. Niektóre tuleje pasują z innych modeli Audi, z napędem quattro.
Baaardzo powoli zaczynam coś kmpl. jak jest okazja to biorę nie mam parcia narazie. w tym miesiącu muszę rozebrać silnik i dać na pomiary. Mam cichą nadzieję że tłoki będą w dobrej kondycji wtedy zostanie mi temat tylko kutej korby. a to oszczędność duża.
[ Dodano: 2017-03-10, 16:47 ]
Leo, podobno na poli nawet czerwonych jest taczka jak cholera. ostatnio gadałem na rallysprincie z gościem co mówi z ema poli na zawieszeniu i silniku i nie ma szans szklanki z wodą postawic na masce bo się wyleje. Mam doświadczenie z poli tylko w motorsporcie i neistety tylko z żółtym. Czyli beton.
[ Dodano: 2017-03-10, 16:47 ]
Leo, podobno na poli nawet czerwonych jest taczka jak cholera. ostatnio gadałem na rallysprincie z gościem co mówi z ema poli na zawieszeniu i silniku i nie ma szans szklanki z wodą postawic na masce bo się wyleje. Mam doświadczenie z poli tylko w motorsporcie i neistety tylko z żółtym. Czyli beton.