Witam,
długa leniwa sobota i w mej głowie zrodził się ponysł.
Mam samochód zasilany LPG, w którym wkurza mnie guzik LPG - nie pasuje mi on do niczego.
Obecnie guzik od sterowania LPG jest ukryty, a ponieważ instalacja jest nowa nie idzie wyczuć różnicy pomiędzy LPG i PB i już kilka razy zdażyło mi się, że jechałem na PB...
Wskaźnik poziomu LPG i tak u mnie nie działa, bo mam butlę toroidalną umieszczoną pionowo.
Ale do sedna - chciałem zamontować taki guzik, który będzie sterował instalacją
http://static.nanodatex.com/media/2f5ea ... 3ff221.jpg
Pomysł jest taki - instalacja LPG uruchomiona guzik świeci.
Samochód na PB - guzik nie świeci
Da to radę ??
Próbował ktoś??
A może macie inne pomysły na to???
Guzik zamontowany byłby obok przycisku od dyfra
[ALL] Guzik sterowania LPG
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
[ALL] Guzik sterowania LPG
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jaką masz instalacje?
Niektóre nowe jak już mają cyfrową komunikacje guzika ze sterownikiem (np. KME Nevo) i trzeba by rozpruć guzik i podpiąć się w miejsce styków przycisku.
Np. Stag 300 i chyba też nowsze można sterować bez oryginalnego przycisku łącząc odpowiednie przewody idące do niego.
Niektóre nowe jak już mają cyfrową komunikacje guzika ze sterownikiem (np. KME Nevo) i trzeba by rozpruć guzik i podpiąć się w miejsce styków przycisku.
Np. Stag 300 i chyba też nowsze można sterować bez oryginalnego przycisku łącząc odpowiednie przewody idące do niego.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To on połączenia przewodów jak stara 300. Chyba gdy się łączy czarwony z biało-czerwonym to odpowiada to wciśnięciu przycisku. Może jak wygrzebie gdzieś taki przycisk to sprawdzę które kable są od kontrolki stanu pracy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga