Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Guzik sterowania LPG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

[ALL] Guzik sterowania LPG

Post autor: krzysiek_kw15 » 25 lut 2017, 18:10

Witam,

długa leniwa sobota i w mej głowie zrodził się ponysł.
Mam samochód zasilany LPG, w którym wkurza mnie guzik LPG - nie pasuje mi on do niczego.
Obecnie guzik od sterowania LPG jest ukryty, a ponieważ instalacja jest nowa nie idzie wyczuć różnicy pomiędzy LPG i PB i już kilka razy zdażyło mi się, że jechałem na PB...
Wskaźnik poziomu LPG i tak u mnie nie działa, bo mam butlę toroidalną umieszczoną pionowo.

Ale do sedna - chciałem zamontować taki guzik, który będzie sterował instalacją
http://static.nanodatex.com/media/2f5ea ... 3ff221.jpg

Pomysł jest taki - instalacja LPG uruchomiona guzik świeci.
Samochód na PB - guzik nie świeci
Da to radę ??
Próbował ktoś??
A może macie inne pomysły na to???

Guzik zamontowany byłby obok przycisku od dyfra
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 lut 2017, 19:12

Jaką masz instalacje?

Niektóre nowe jak już mają cyfrową komunikacje guzika ze sterownikiem (np. KME Nevo) i trzeba by rozpruć guzik i podpiąć się w miejsce styków przycisku.

Np. Stag 300 i chyba też nowsze można sterować bez oryginalnego przycisku łącząc odpowiednie przewody idące do niego.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 26 lut 2017, 13:00

Sterownik to Stag Qmax Plus

Obecny przycisk:
http://www.phjacus.pl/upload/sklep/TZ8mGF.jpg
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 lut 2017, 13:39

To on połączenia przewodów jak stara 300. Chyba gdy się łączy czarwony z biało-czerwonym to odpowiada to wciśnięciu przycisku. Może jak wygrzebie gdzieś taki przycisk to sprawdzę które kable są od kontrolki stanu pracy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga