[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Dzięki Trepek, to są konkretne informacje i tylko potwierdzają wiedzę ludzi którzy rozbierali takie silniki i porównywali.trepek pisze:Osoby w tej gazecie mają błędne informacje bo wszystkie diesle z pompą o pojemności 1.9 litra ma ten sam wał o oznaczeniu: 028105101L
Nawet 1.9 TD o mocy 75KM ma ten sam wał co AFN.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Nie wierzę w to, co czytam.
Skoro oznaczenia nic nie znaczą to w jaki sposób osoba składająca silnik ma odróżnić jeden wał od drugiego? Jak ma być przeprowadzona inwentaryzacja stanów magazynowych? Jak ma być przeprowadzana kontrola, czy wały nie są pozamieniane między sobą?
Numer części dokładnie identyfikuje daną część.
Skoro oznaczenia nic nie znaczą to w jaki sposób osoba składająca silnik ma odróżnić jeden wał od drugiego? Jak ma być przeprowadzona inwentaryzacja stanów magazynowych? Jak ma być przeprowadzana kontrola, czy wały nie są pozamieniane między sobą?
Numer części dokładnie identyfikuje daną część.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
Kupiłem sobie alufelgi 16" Competition szału nie robią ale dla mnie najwazniejsze że sa to oryginały, porządnie zrobione, mocne i proste
[ Dodano: 2017-02-08, 23:49 ]
Mój sposób na czyszczenie/pielęgnację felg od wewnątrz-
Chemia, papier wodny 2000 ( z wodą scieram to czego chemia nie dala rady) 2500 z woda, pasta polerska i na koniec wosk
_Dave, Hehe właśnie wziąłem przykład z Ciebie Uczę się od mądrych ludzi
Dobrze jest brać przykład ze sprawdzonych modyfikacji przeprowadzonych przez kolegów,
- większa chłodniczka z AFN,
- ORI separator oleju na odmie z AVG + będzie zewnętrzny OCT = ( nie chce żadnego oleju w dolocie )
- Metalowy króciec/podgrzewacz
[ Dodano: 2017-02-26, 18:22 ]
[ Dodano: 2017-02-27, 10:04 ]
[ Dodano: 2017-02-27, 11:24 ]
[ Dodano: 2017-02-27, 11:27 ]
Turbo gt1849v - powinno wystarczyć do ok. 190KM, jeśli będzie za malo to zmienię koło kompresji na 38,6mm/52mm.
Wiem że moda jest na GTB ale do tego auta to jest za drogie i za mocne.
Dobrze jest brać przykład ze sprawdzonych modyfikacji przeprowadzonych przez kolegów,
- większa chłodniczka z AFN,
- ORI separator oleju na odmie z AVG + będzie zewnętrzny OCT = ( nie chce żadnego oleju w dolocie )
- Metalowy króciec/podgrzewacz
[ Dodano: 2017-02-26, 18:22 ]
Tak. tylko tańsza opcja- zostają stare tłoki. Staram się robić to na co mnie stać wyżej nie wyskoczę. Z drugiej strony innej opcji nie mam, obecny silnik jest w kiepskim stanie.Popej pisze:No proszę bardzo, czyli jednak też robisz generala ale to będzie pięknie latało i wyglądało
[ Dodano: 2017-02-27, 10:04 ]
[ Dodano: 2017-02-27, 11:24 ]
[ Dodano: 2017-02-27, 11:27 ]
Turbo gt1849v - powinno wystarczyć do ok. 190KM, jeśli będzie za malo to zmienię koło kompresji na 38,6mm/52mm.
Wiem że moda jest na GTB ale do tego auta to jest za drogie i za mocne.