Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Rozrząd-pełna orkiestra

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
GOMEZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 lut 2007, 23:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[all] Rozrząd-pełna orkiestra

Post autor: GOMEZ » 29 gru 2007, 16:04

Panowie stało się coś strasznego, a mianowicie moja B3 zepsuła się( z tego co sie oriętuje to przeskoczył pasek rozrządu i pełna orkiestra pod maską). samochód przestał palić na wszystkie cylindry mocy zero(zawory grają). Może macie jakieś prognozy ile może naprawa kosztować lub może inny pomysł na inne przyczyny takiego zachowania?? z tego co się znam to koszt od 300zł do ok 1000zł. no i najlepsze że 100km od domu sie zepsuła :-x Dzięki wszystkim za odp. i wszystkiego dobrego na nowy rok życze ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 gru 2007, 16:29

Cieżka spawa, współczuje. Jeśli przeskoczył rozrząd to bedziesz miał dużo szczescia jesli nie pogieło zaworów, a przynajmniej wszystkich. W tym wypadku koszt naprawy napewno bdzie wiekszy niż 300zł. A no i jeszcze to że daleko od domu, a gdzie dokładnie moze ktoś z klubowiczów da rade pomóc.

GOMEZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 lut 2007, 23:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: GOMEZ » 29 gru 2007, 22:44

samochód aktualnie stoi w raciborzu, a przejazd mam już ugadany więc dziekuje za pomysł.

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 29 gru 2007, 23:15

Jeżeli to 8v to wydaje mi sie ze jest bezkolizyjny,więc niema strachu...pasek około 60zł,rolka podobnie+robota...Dla czego sądzisz że to akurat rozrząd?

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 30 gru 2007, 12:54

1.8s 8v jest bez kolizyjny ??? kazdy 1.8 ? czy konkretne silniki ? Ja mam JN on tez jest ?

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 30 gru 2007, 14:44

ogólnie nie spotkałem sie w silnikach 8v VAG'a z kolizyjnymi motorami...oczywiście mowa o benzynie a nie dieslu :-/



edit 1,1 1,3 1,4 (?) napewno są kolizyjne... miałem na myśli motory od 1.6 w góre

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 31 gru 2007, 15:20

A silnik BMW 320i 24V na vanosie ?

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 31 gru 2007, 16:16

podejrzewam ze w bmw bylaby dyskoteka..wiem ze koledze w 525 12v narobilo bałaganu;/

Awatar użytkownika
cykor79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 28 paź 2007, 15:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: cykor79 » 31 gru 2007, 16:27

Koledzy napiszcie mi dlaczego tak się dzieje, że pasek może przeskoczyć. Czy to dlatego, że był nie w porę wymieniony czy są jakieś inne przyczyny tego?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 31 gru 2007, 17:26

Najczęstsza przyczyna przeskoczenia paska to mocno zużyte uzębienie paska plus słaby naciąg i np. do tego dość ostra redukcja i gotowe. Takie jest moje zdanie.

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 31 gru 2007, 17:59

dokładnie tak jak kolega wyżej napisał...

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 01 sty 2008, 14:57

Od rolki chyba tez jak sie wysypie lozysko.

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 01 sty 2008, 15:42

Łożysko przeważnie sie zaciera,staje w miejscu i pali pasek 8-)
Dla tego tak ważny jest odpowiedni naciąg paska.

Awatar użytkownika
cykor79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 28 paź 2007, 15:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: cykor79 » 01 sty 2008, 16:34

Aha, dzięki za informacje :-)

GOMEZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 lut 2007, 23:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: GOMEZ » 02 sty 2008, 14:38

vwcorjacek pisze:Jeżeli to 8v to wydaje mi sie ze jest bezkolizyjny,więc niema strachu...pasek około 60zł,rolka podobnie+robota...Dla czego sądzisz że to akurat rozrząd?
Pasek miał wytrzymać jeszcze przynajmiej 8tys. km, a wydaje mi się dlatego że samochód gwałtownie staracił, palił jakby na 2 cylindry a i głos taki jakbym rure ciągnął po drodze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl