Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Błąd 542 czujnik położenia iglicy G80

ODPOWIEDZ
mateusz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2017, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

[B4 1.9 1Z] Błąd 542 czujnik położenia iglicy G80

Post autor: mateusz86 » 26 lut 2017, 19:49

Witam wszystkich.Podczas jazdy zaczęła mi mrugać kontrola świec i automatycznie auto straciło moc.
Po podpięci do Vaga wyskoczył błąd 542 sprawdziłem oporność na wtrysku na zimnym silniku 88 ohm na ciepłym silniku 110 ohm napięcie na przewodzie dochodzącym do wtrysku po włączeniu zapłonu wyskoczyło 11.2V. Przeszukałem internet i nie mogę znaleźć przyczyny bo niby wszystko ok a autko słabe i kontrola mruga nawet po włączeniu samego zapłonu po chwili kontrolka swiec zaczyna mrugać . Jestem nowy na forum jako coś zle napisałem prosze o zrozumienie.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2017, 20:45 przez mateusz86, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lut 2017, 20:09

Błąd się kasuje i sprawdza czy nie wyskakuje ponownie ,jak wyskakuje ponownie to wtrysk do wymiany ...sprawdzanie opornosci to nie żaden wyznacznik jego sprawnosci

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 lut 2017, 20:18

Obserwuj sytuację jak mówi Munior , jak dalej będzie powracał , a auto nie będzie miało mocy to masz wtrysk sterujący do wymiany , ewentualnie szukaj całego kompletu wtryskiwaczy z silnika AFN.

mateusz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2017, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: mateusz86 » 26 lut 2017, 21:08

Błąd jak kasuje to po chwili wyskakuje ponownie. Mam audi a4 z 1.9 tdi AFN i wtrysk sterujący mógłbym podmieńić dla sprawdzenia tyko czy jeden można?

[ Dodano: 2017-02-26, 21:08 ]
Rozumiem że jak wymienię 4 wtryski z AFN to będę musiał w komputerze parametry poustawiać.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 lut 2017, 21:17

Jak dla sprawdzenia , to mozna podmienić.

po zmianie wtryskiwaczy na te z Afn , nie koniecznie trzeba parametry przestawiać , ale chociaż wystarczy zerknąć na Kąt wtrysku.

mateusz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2017, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: mateusz86 » 26 lut 2017, 22:43

A jak z moc i momentem zwiększy się przy tej zmianie na AFN. kupować regenerowane bo na aledrogo niby są za 500 złotych czy kupić używki i regenerwać

mateusz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2017, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: mateusz86 » 03 mar 2017, 22:34

Znajomy mechanik ma graty z vw golfa IV 110km wytryski i komp myślicie że podejdzie do mojej 80

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 mar 2017, 22:39

mateusz86 pisze:Znajomy mechanik ma graty z vw golfa IV 110km wytryski i komp myślicie że podejdzie do mojej 80
Wtryski podejdą jak najbardziej ,komp na pewno nie

mateusz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2017, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: mateusz86 » 05 mar 2017, 12:31

Ok dzięki za info zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz czy pompa będzie wydalać przez większe wtryski

[ Dodano: 2017-03-05, 12:31 ]
Ten mój znajomy ma dużo gratów. Z jakiego auta badzie najlepiej pasował ten komp albo jakieś oznaczenie tego kompa to przegrzebie u niego graty może akurat coś się trafi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 mar 2017, 13:30

mateusz86 pisze:Z jakiego auta badzie najlepiej pasował ten komp albo jakieś oznaczenie tego kompa
Żebyś nie wiem z czego założył fabryczny sterownik ,to mocy ci od tego nie przybędzie .Jak chcesz więcej mocy ,to robi się "tuning " sterownika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 mar 2017, 21:54

MUNIOR pisze:
mateusz86 pisze:Z jakiego auta badzie najlepiej pasował ten komp albo jakieś oznaczenie tego kompa
Żebyś nie wiem z czego założył fabryczny sterownik ,to mocy ci od tego nie przybędzie .Jak chcesz więcej mocy ,to robi się "tuning " sterownika
I tyle w temacie.
Bierz te wtryski Afn , a po Ecu z poprawioną mapą 8 czy 16 bit uderzaj do Munior'a i będziesz zadowolony , chyba że masz starszy osprzęt , to tam za dużo nie ugrasz , ale napewno będzie lepiej niż seria 8-)

mateusz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2017, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: mateusz86 » 19 mar 2017, 22:23

MUNIOR, to prośba do ciebie żebyś mi pomógł w podciągnięciu mocy jak bede miał wtryski z AFN. Osprzęt fabryczny mam na pierburgu.

[ Dodano: 2017-03-19, 22:23 ]
Witam zmieniłem wtryski na AFN i po jeździe testowej po chwili zaczyna mrugać kontrolka zajechałem do domu podpiąłem pod kompa i znowu ten sam błąd "Błąd 542 czujnik położenia iglicy G80" kasuje i ponownie wyskakuje autu tez brakuje mocy . Może faktycznie ten tez jest uszkodzony ale czy jest coś innego co powoduje ten błąd???

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 mar 2017, 22:32

zmieniłem wtryski na AFN i po jeździe testowej po chwili zaczyna mrugać kontrolka zajechałem do domu podpiąłem pod kompa i znowu ten sam błąd "Błąd 542 czujnik położenia iglicy G80" kasuje i ponownie wyskakuje autu tez brakuje mocy . Może faktycznie ten tez jest uszkodzony ale czy jest coś innego co powoduje ten błąd???
Nic innego tylko wtrysk sterujący może powodować bład G80 ...ewentualnie brak styku gdzieś we wtyczce ,ale to mało prawdopodobne

mateusz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2017, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: mateusz86 » 21 mar 2017, 22:29

Witam
Sprawa się rozwiązała okazało się że wtyczka która wpina się do wtrysku sterującego po wpięciu się cofała i nie łączyła. Także stary wtrysk był dobry ale dzieki temu zaczynam modyfikację mojej 80 teraz komp od MUNIOR'A i trochę lepiej się będzie odpychać. Jeszcze raz dzięki MUNIOR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl