[B4 1.9 1Z] Wymiana uszczeniaczy zaworów
[B4 1.9 1Z] Wymiana uszczeniaczy zaworów
Witam potrzebuje pomocy co do wymiany uszczelniaczy zaworów mam przyrząd do zgniatania sprężyn na zaworach ale nie wiem jak podepszeć zawór by się nie chował (chodzi o wymiane bez ściągania głowicy)czekam na podpowiedzi kogoś kto to już robił
w tym silniku tym sposobem nie robiłem ale jak zawór się ruszy to może być za mało wciśnięty do usunięcia zabezpieczeń, najlepiej wywalić świece i z jednej stare zrobić przyrząd do podpięcia kompresora aby dmuchnąć do środka powietrze, a rozrząd i tak musi rozpiąć żeby wywalić wałek i popychacze aby mieć dostęp do talerzyka i zabezpieczeniaMUNIOR pisze:Ja bym rozpiał rozrząd i kręcąc walem podpierał po koleji zawory tlokiem
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
Ja to robię tak.
Wykręcam świecę żarową i wkręcam adapter M10x1 z zaworem zwrotnym i szybko złączką pod kompresor,
Nabijam ciśnienie demontuję sprężyny zaworowe, uszczelniacz, montuje nowy i składam wszystko do kupy.
Adapter jest dokładnie taki jak do urządzenia do pomiaru ciśnienia sprężania przez świece.
Na upartego można taki samemu zrobić ze starej świecy żarowej
Wykręcam świecę żarową i wkręcam adapter M10x1 z zaworem zwrotnym i szybko złączką pod kompresor,
Nabijam ciśnienie demontuję sprężyny zaworowe, uszczelniacz, montuje nowy i składam wszystko do kupy.
Adapter jest dokładnie taki jak do urządzenia do pomiaru ciśnienia sprężania przez świece.
Na upartego można taki samemu zrobić ze starej świecy żarowej