Witam, spotkał się ktoś z przecinaniem wahaczy w miejscach pod tuleje aby zmieściły się o większej średnicy i później dospawane?
W załączniku dodaje przykładowe foto wahacza z wyjaśnieniem o co chodzi.
Mechanik twierdzi, że u mnie te miejsca zostały przecięte aby zamontować tuleje o większe średnicy i w tych miejscach widać spoiny.
Przeglądając allegrogo widzę, że miejsca mocowań tulei nie są "zamknięte" .
[B4 1.9 1Z] przecięte wahacze
OK czyli to jest u mnie fabrycznie taka konstrukcja tego wahacza z tulejami a nie jakieś przeróbki janusza spawacza w szopie...MUNIOR pisze:To miejsce tylko wyglada na "przecięte" .W ori wahaczu w tym "przecięciu " jest wspawana tuleja stalowa ,w ktorą wciska się tuleje metalowo-gumowe
Czyli ten "mechanik" nawciskał mi kitu i zrobił mnie w wuja....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem co jest u Ciebie ...takie rzeczy można stwierdzić widząc taki wahacz i wiedząc jak powinien wyglądać ori ...Zrób fotki tych niby spawanych miejsc ,wrzuć na forum to wtedy będzie można stwierdzić czy ktoś tam ingerowałxonare pisze:czyli to jest u mnie fabrycznie taka konstrukcja tego wahacza z tulejami a nie jakieś przeróbki janusza spawacza w szopie.