[B4 1.9 1Z] remont silnika
[B4 1.9 1Z] remont silnika
witam koledzy mam takie pytanie jaki numer klucza potrzebny zeby odkreci korbowody tloka . musze wymieniac pierscienie i przy oklazli wymienie tez prowadnice i uszczelniacze. bo bieze mi duzo oleju litr na 1000km . kompresje mam prawie 30 bara na kazdym cilindrze. chcialem sie jeszcze zapytac czy trzeba planowac glowice i wymieniac sruby glowicy. jezeli glowica nie byla przegrzana a uczeleka nie miala przedmuchow i ewentualnie co jeszcze moge zrobic sprawdzic . mam na remont 1500zl. z gory dziekuje za odpowiedz
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Po każdym zdjęciu głowicy trzeba oddać do warsztatu na sprawdzenie płaczyzny i zabielenie głowicy.
Szpilki głowicy obowiązkowo nowe - 65 zł Elring
Obróbka zaworów i gniazd zaworowych
Jak pierścienie , to i panewki korbowodowe i głowne , nowe szpilki.
Olej do docierania silnika
Szpilki głowicy obowiązkowo nowe - 65 zł Elring
Obróbka zaworów i gniazd zaworowych
Jak pierścienie , to i panewki korbowodowe i głowne , nowe szpilki.
Olej do docierania silnika