[B4 2.8 AAH] Audi 80 B4 2.8 L AAH Uruchomienie silnika
[B4 2.8 AAH] Audi 80 B4 2.8 L AAH Uruchomienie silnika
Cześć wszystkim,
Mam jedną z dziwnych sytuacji
Więc mam Audi 80 B4 2.8 AAH 1994 rok, W drodze mijania silnika, a potem nie mogę uruchomić silnika, staram się sprawdzić każdy szczegół odpowiedzialny za start silnika:
1) czujnik wału korbowego,
2) czujnik wałka rozrządu,
3) czujnik koła zamachowego,
4) Moduł zapłonu
5) zwoje
6) moduł sterujący silnika.
Sprawdź także wszystkie bezpieczniki i przekaźniki, które są w stanie pracy, ale nie mogę uruchomić silnika
Pomóż mi rozwiązać ten problem, jeszcze nie mam pomysłów.
Przepraszam za mojego polskiego
Mieszkam w Gruzji i trudno mi pisać po polsku
Mam jedną z dziwnych sytuacji
Więc mam Audi 80 B4 2.8 AAH 1994 rok, W drodze mijania silnika, a potem nie mogę uruchomić silnika, staram się sprawdzić każdy szczegół odpowiedzialny za start silnika:
1) czujnik wału korbowego,
2) czujnik wałka rozrządu,
3) czujnik koła zamachowego,
4) Moduł zapłonu
5) zwoje
6) moduł sterujący silnika.
Sprawdź także wszystkie bezpieczniki i przekaźniki, które są w stanie pracy, ale nie mogę uruchomić silnika
Pomóż mi rozwiązać ten problem, jeszcze nie mam pomysłów.
Przepraszam za mojego polskiego
Mieszkam w Gruzji i trudno mi pisać po polsku
A rozrzad zle ustawiony pozbawi auto iskry?maciek889 pisze:Rozrząd masz dobrze ustawiony?
Widzę , co chwila ktoś ma problem z iskrą w V6.
Ja też w swoim C4 A6 nagle ją straciłem.
Ja póki co podmieniałem czujnik halla, wzmacniacz iskry, bawiłem się immo, oraz sprawdzałem czy alarm nie odciął mi zapłonu.
VAG wyrzuca błąd czujnika położenia wału przy niepalącym wozie?
Tak komputer nie złapie synchronizacji.pilachgt pisze:A rozrzad zle ustawiony pozbawi auto iskry?maciek889 pisze:Rozrząd masz dobrze ustawiony?
Zależy jeszcze jak bardzo źle.
W przypadku przerwy lub zwarcia zapewne, tak.pilachgt pisze:
VAG wyrzuca błąd czujnika położenia wału przy niepalącym wozie?
Witaj Gruzinie -ciężko po Polsku Ci pisać ale próbujesz. Brawo
Jeżeli rozrząd się rozejdzie(brak synchronizacji) i auto nie odpala to wyrzuci błędy czujników
g4 i g40. Nie wiem czy zawsze, ja bym to sprawdził. Bo te sterowniki i ich diagnostyka miewają problemy nieoczekiwane.
Rozrząd więc sprawdzić naocznie -dla mnie podstawa. Lekko przestawiony i auto jedzie, mocniej -brak synchronizacji.
Cewkę przez podmianę na pewną. Inaczej nic pewnego się o niej nie dowiemy, bo one w zależności od temperatury mają problemy często.
"W drodze mijania silnika" oznacza, że silnik był wymieniany? Cały komplet ze sterownikiem?
Jeżeli rozrząd się rozejdzie(brak synchronizacji) i auto nie odpala to wyrzuci błędy czujników
g4 i g40. Nie wiem czy zawsze, ja bym to sprawdził. Bo te sterowniki i ich diagnostyka miewają problemy nieoczekiwane.
Rozrząd więc sprawdzić naocznie -dla mnie podstawa. Lekko przestawiony i auto jedzie, mocniej -brak synchronizacji.
Cewkę przez podmianę na pewną. Inaczej nic pewnego się o niej nie dowiemy, bo one w zależności od temperatury mają problemy często.
"W drodze mijania silnika" oznacza, że silnik był wymieniany? Cały komplet ze sterownikiem?
Przecież to chyba oczywiste, że jeżeli masz podmienić na próbę cewkę, a auto ma jak np. wiele Audi, VW, Opli, Saabów itp. itd. zespolone to nie podmienisz sztuki.
Wyciągasz z działającego auta i zakładasz u siebie.
Osobiście widziałem na szrocie próbę odpalenia ABC do złomowania. Podmienili cewkę(no dobra -cewki) i... odpaliło. Postukało panewkami i zgasili.
Wyciągasz z działającego auta i zakładasz u siebie.
Osobiście widziałem na szrocie próbę odpalenia ABC do złomowania. Podmienili cewkę(no dobra -cewki) i... odpaliło. Postukało panewkami i zgasili.