[B4 1.9 1Z] brak mocy po puszczeniu gazu
[B4 1.9 1Z] brak mocy po puszczeniu gazu
Witam. Podczas jazdy na dowolnym biegu gdy zdejmę nogę z gazu pojawia się problem... otóż po ponownym naciśnięciu nie reaguje pedał gazu, brak mocy... muszę dopiero zmienić na inny bieg.
Czy ktoś się orientuje czym to może być spowodowane?
Turbina raczej nie padła bo czuć moc powyżej 2 tys obrotów.
Czy ktoś się orientuje czym to może być spowodowane?
Turbina raczej nie padła bo czuć moc powyżej 2 tys obrotów.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak posiadasz pompę z takim nastawnikiem ,czyli ta górna cześć wygląda tak jak na zdjęciu ,czego po opisanych objawach jestem praktycznie pewien ,to masz niesprawny nastawnik ,czyli tą górną część z wtyczką .Opcji jest kilka , najtańsza ,choć zwykle nie na długo ,to oddać nastawnik do regeneracji .A jak chcesz inną opcję to poczytaj https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z- ... t86935.htmxonare pisze:Pompa wtryskowa, tylko co z nią? zatkana? do wymiany?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wygląda na to samo.
Fotka mojego:
Dodatkowo od miesiąca z trudem odpala na zimnym silniku. Świece komplet wymienione.
Czy te objawy rozruchu są również związane z wtryskiem?
Przeglądałem początkowe strony z tematu przekładki i ogólnie masakra. Sam tego nie zrobię.
Zależy mi jak najszybszej naprawie i w miarę możliwości taniej aby jeździć jak najdłużej.
Chyba, że ktoś mieszka w okolicach do 200 km od Łańcut/Rzeszów i by się podjął szybkiej wymiany.
Wczoraj pojawiły się te objawy o których wspomniałem w 1 poście. Czy usterka będzie się pogłębiać (nie odpali)? ile mam czasu?
Fotka mojego:
Dodatkowo od miesiąca z trudem odpala na zimnym silniku. Świece komplet wymienione.
Czy te objawy rozruchu są również związane z wtryskiem?
Przeglądałem początkowe strony z tematu przekładki i ogólnie masakra. Sam tego nie zrobię.
Zależy mi jak najszybszej naprawie i w miarę możliwości taniej aby jeździć jak najdłużej.
Chyba, że ktoś mieszka w okolicach do 200 km od Łańcut/Rzeszów i by się podjął szybkiej wymiany.
Wczoraj pojawiły się te objawy o których wspomniałem w 1 poście. Czy usterka będzie się pogłębiać (nie odpali)? ile mam czasu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Trudnosci z odpaleniem na pewno nie są z winy świec ,nawet jakbyś miał wszystkie spalone ,to przy temp.powyżej zera,prawidlowo poustawiany tdi powinien palić od "strzała ". Niesprawny nastawnik jak najbardziej może powodować trudnosci z odpaleniem ,a objawy niestety z czasem zwykle się pogłebiają .Jak chcesz to do mnie z Rzeszowa masz 196 km.Mogę wymienić nastawnik na sprawny uzywany ,ewentulanie przerobić na nastawnik indukcyjny w pół godziny .Jak jesteś zainteresowany to pisz na PW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W przypadku tego nastawnika , cudów nie ma ,zdarza się że objawy znikają na krótki okres czasu ,ale na 100% wrócą wczesniej czy póżniejxonare pisze: W drodze DO pracy cały czas po puszczeniu gazu pojawiał się problem z brakiem reakcji pedału gazu i musiałem wysprzęglać.
Wracając z pracy ten problem NIE POJAWIŁ się ANI RAZU przez 30km a często sprawdzałem i puszczałem gaz. Cud? Samo naprawa?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Póki auto w miarę jezdzi jeszcze , pomyśl w jaki sposób chcesz rozwiązać problem:xonare pisze:Wracając z pracy ten problem NIE POJAWIŁ się ANI RAZU przez 30km a często sprawdzałem i puszczałem gaz. Cud? Samo naprawa?
- Uproszczona przekładka na nastawnik indukcyjny
czy
- Używany kolejny nastawnik , który też nie wiadomo ile pochodzi.