[B3 1.8 PM 1991 LPG] Ustawienie linki gazu.
[B3 1.8 PM 1991 LPG] Ustawienie linki gazu.
Witam mam pytanie o linkę gazu w autku z silnikiem jak wyżej. Od momentu jak posiadam swoją osiemdziesiątkę to jest tak że pedał gazu ma jakby luz ale to chyba na lince znaczy się jest pewne opóźnienie od naciśnięcia pedału do wzrostu obrotów. Znalazłem pod obudową filtra powietrza na lince gazu taki regulator z zawleczką, podobny miałem kiedyś w eskorcie i co się okazało przy takim ustawieniu jak teraz to z pedałem w ziemi przepustnica otwiera się na ok 3/4 . I ten korpus z zawleczką jest luźny. I teraz pytanie jak ustawić tę linkę tak żeby nie było tego opóźnienia w otwarciu przepustnicy a wdepnięciu pedału gazu. A tak poza tym auto wg mnie jak na ten silnik jest mulaste i chyba w tym tkwi problem ze przepustnica nie otwiera się do końca. Czu ustawienie w taki sposób że otworzę ręcznie przepustnicę na maxa i naciągnę ten pancerz zapinając zawleczkę jak będzie napięta linka będzie dobre czy jest jakiś inny sposób?? Proszę o poradę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Najlepiej niech ktoś trzyma pedał gazu wciśnięty do dechy (albo podeprzyj go tak kijkiem). Wtedy pod maską ustawiasz aby przepustnica była maksymalnie otwarta.
Gdy tak ustawisz masz pewność że gaz w podłodze otworzy przepustnicę ile się da albo nie będziesz jej ciągnął niepotrzebnie gdybyś przesadził z regulacją linki w drugą stronę.
Gdy tak ustawisz masz pewność że gaz w podłodze otworzy przepustnicę ile się da albo nie będziesz jej ciągnął niepotrzebnie gdybyś przesadził z regulacją linki w drugą stronę.