Witam!
Czy ktoś dokładał do swojej B4 2.6 dodatkowe zegary w tunelu środkowym? Jakie części są potrzebne? Czy elementy muszą pochodzić z B4 z silnikiem 2.6? Jakie są największe utrudnienia podczas montażu takich zegarów?
[B4 2.6 ABC] Montaż dodatkowych zegarów w 2.6 ABC
[B4 2.6 ABC] Montaż dodatkowych zegarów w 2.6 ABC
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2017, 23:26 przez Radek_B4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może być z praktycznie dowolnego silnika. Czasem B3 miały bańki (czujnik na zegary zintergowany z czujnikiem na kontrolkę) ze zintegrowanym czujnikiem 1,8 bara a nie 0,3 bara więc jakbyś chciał taką wsadzić to zamieniasz czujnik czujnik 1.8 bara a nie 0,3.
Czujnik temperatury już możesz mieć jak i okablowanie do niego jak i do czujnika "banki", wiązka kończy się gdzies na tunelu 2 pinowa kostką.
Czujnik temperatury już możesz mieć jak i okablowanie do niego jak i do czujnika "banki", wiązka kończy się gdzies na tunelu 2 pinowa kostką.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie do końca tak łatwo bo i tak trzeba odciąć te kable od wtyczki na tunelu i podłączyć do wtyczki dodatkowych zegarów. Reszta przewodów też jest blisku, plus po zapłonie masz w przyciskach nad radiem w kablach czarno-niebieskich, wyjście podświetlania licznika masz w żarówce podświetlającej pokrętła a nieregulowany plus podświetlania masz na przewodzie idącym do schowka.
Do tego jeszcze trzeba przedłużyć przewody od gniazda zapalniczki i jego podświetlania aby zamontować w tylnej części tunelu. Możesz wyciąć dziurę w swoim.niebiesko-biały - czujnik ciśnienia oleju dla dodatkowych zegarów
zielono-czarny - czujnik temperatury oleju
brązowy - masa
czarno-niebieski - plus po zapłonie można wziąć z przełączników nad radiem (chyba z kabla takiego samego koloru) lub kostki stcyjki
pin 2 szaro-niebieski - do czegoś z regulowanym oświetlaniem liczników (lampka w zapalniczce albo pokrętłąch nawiewu)
pin 3 szaro-brązowy - do czegoś gdzie pojawia się plus po włączeniu świateł np. do lampki w schowku (do tego obwodu było nawet podłączone fabrycznie)
Jak wygląda czujnik temperatury oleju i w którym miejscu na silniku on się znajduje?
To oryginalne przewody są za krótkie i trzeba je przedłużać czy kostki nie pasują?maciek889 pisze:Nie do końca tak łatwo bo i tak trzeba odciąć te kable od wtyczki na tunelu i podłączyć do wtyczki dodatkowych zegarów.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko