Zielona butelka @ juba [USA, 18"DTM, budujemy gwint]
Zielona butelka @ juba [USA, 18"DTM, budujemy gwint]
Siema, dzisiaj powróciłem do starej miłości i zakupiłem Audi 80. Auto bez tuningów (do czasu), typowy tani i bezawaryjny dupowóz. Z papierów wynika, że jestem 3 właścicielem i pierwszym w Polsce. Lakier prawie cały w oryginale.
Audi 80 B4 92'
Typ. 8C kod lakieru LZ6P
2.0 ABK 115PS
Wyposażenie
- Elektryczne przednie szyby
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Elektryczny szyberdach
- Radio Audi gamma
- ABS
- Wspomaganie
- Spryskiwacze lamp
- Roleta tylnej szyby
- Spoiler klapy Hella
Plany: Doprowadzić do jak najlepszego stanu technicznego i wizualnego. Z czasem jakieś obniżenie i koło żeby jakoś to wyglądało
Aktualne zdjęcie [22-06-2017]
CDN.
Audi 80 B4 92'
Typ. 8C kod lakieru LZ6P
2.0 ABK 115PS
Wyposażenie
- Elektryczne przednie szyby
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Elektryczny szyberdach
- Radio Audi gamma
- ABS
- Wspomaganie
- Spryskiwacze lamp
- Roleta tylnej szyby
- Spoiler klapy Hella
Plany: Doprowadzić do jak najlepszego stanu technicznego i wizualnego. Z czasem jakieś obniżenie i koło żeby jakoś to wyglądało
Aktualne zdjęcie [22-06-2017]
CDN.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2017, 22:44 przez juba, łącznie zmieniany 9 razy.
Jak ją kupowałem to był problem z odpaleniem na zimnym i z obrotami, a na koniec zgasł i nie chciał odpalić. Mechanik juz zdiagnozował przepalony przekaźnik i szuka na kablach przyczyny. Wymieniony dziurawy wąż odmy i czujniki temperatury cieczy co pewnie odpowiadało za falowanie obrotów. Jak wróci do mnie wymieniał olej, filtry i płucze układ chłodzenia + wymiana termostatu. Jak ją przyprowadzałem pod dom mile się zaskoczyłem względem ABT, które miałem. Jednak te 25KM więcej i pełen wtrysk robi różnice jeżeli chodzi o osiągi.