[B3 1.8 RU] Jakie wygłuszenie wybrać?
[B3 1.8 RU] Jakie wygłuszenie wybrać?
Witam. Korzystając z okazji że montowałem centralny zamek i rozbebeszyłem wszystkie drzwi, pomyślałem że może wymienię też wygłuszenie ponieważ w środku było bardzo głośno a pod dywanikiem kierowcy ze względu na awarie był już gnój.
Na początku miałem taką wizje aby na gołą blachę drzwi przykleić maty butylowe potem na wewnętrzną stronę boczka nakleić mate dekarską. poczytałem trochę na forum ale zdania są różne i sam nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
Podłogę chciałem zrobić jak najlepiej ale poza wymiana maty filcowej i nałożenie filcu pod siedziskiem i oparciem tylnej kanapy nie mam na nią pomysłu.
Bagażnik to myślałem żeby obkleić matą bitumiczną ale nie wiem czy to coś zmieni czy kupić ta droższa butylowa.
Maskę chciałem wygłuszyć czymś takim http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-tru ... 85352.html ale nie wiem jaką grubość dobrać i czy to wogule się sprawdzi. Czy nie zapali albo stopi .
Proszę podpowiedzcie coś z własnego doświadczenia.
Na początku miałem taką wizje aby na gołą blachę drzwi przykleić maty butylowe potem na wewnętrzną stronę boczka nakleić mate dekarską. poczytałem trochę na forum ale zdania są różne i sam nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
Podłogę chciałem zrobić jak najlepiej ale poza wymiana maty filcowej i nałożenie filcu pod siedziskiem i oparciem tylnej kanapy nie mam na nią pomysłu.
Bagażnik to myślałem żeby obkleić matą bitumiczną ale nie wiem czy to coś zmieni czy kupić ta droższa butylowa.
Maskę chciałem wygłuszyć czymś takim http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-tru ... 85352.html ale nie wiem jaką grubość dobrać i czy to wogule się sprawdzi. Czy nie zapali albo stopi .
Proszę podpowiedzcie coś z własnego doświadczenia.
Robiłem wygłuszenie maski, z maty najpierw StP (2mm) a potem z takiej maty, jak Ty masz w linku, tylko z grubością 1cm (jak pamiętam).Jeśli chodzi o efekty, to czuć różnicę, nie jest powalająca, ale jest - to pewne.Przy okazji, wygląd sie poprawił, bo nie widać już pustych miejsc, które były brudne, a ta mata ciężko się brudzi.Moim zdaniem polecam, ale zanim nałożysz tą, kup StP (silver/gold), bo to Ci nic nie da (wg producentów).
A jęśli na tą mate StP nakleiłbym tą co ma w linku tylko z grubością 2cm albo 3cm sądzisz że efekt był by lepszy? I czy oryginalna podłoga silnika dała by jakiś efekt??Astronis96 pisze:Robiłem wygłuszenie maski, z maty najpierw StP (2mm) a potem z takiej maty, jak Ty masz w linku, tylko z grubością 1cm (jak pamiętam).Jeśli chodzi o efekty, to czuć różnicę, nie jest powalająca, ale jest - to pewne.Przy okazji, wygląd sie poprawił, bo nie widać już pustych miejsc, które były brudne, a ta mata ciężko się brudzi.Moim zdaniem polecam, ale zanim nałożysz tą, kup StP (silver/gold), bo to Ci nic nie da (wg producentów).
A co do wnętrza masz jakiś pomysł?
Na pewno byłby lepszy efekt, ale ja naklejałem matę z grubością tylko 1cm (tą drugą, na wykończenie), żeby czasem nie dotykało silnika, a po co mi problem...z tym żartów nie ma.Zaleta jest taka, że jest różnica na pewno, na luzie, wlg silnika nie słyszę, żeby chodził .Nie chciało mi się, ale zrobiłem dla Ciebie fotkę, żebyś zobaczył, jak to wygląda.Za tą operację, dałem coś ponad 140 zł z allegro, zamawiałem wszystko.Zostały mi jakieś małe kawałki, z których wycinałem. Klej jest bardzo dobry, jak siądzie, to będzie trzymać jak trzeba
Widzę że kolega z moich rejonów , a ty jakbyś rozwiązał temat wygłuszenia maski. Widziałem twój temat o twojej b4 jakich mat używałeś do wygłuszenia drzwi pod audio?. i z jakiej płyty zrobiłeś taschki. MDF czy sklejka?Jarewa pisze:Butyl w komorze silnika to niezbyt dobry pomysł.
[ Dodano: 2017-04-23, 14:05 ]
Może masz racje a coś na temat podłogi pod silnikiem powiesz? zmniejszy trochę hałas?Astronis96 pisze:Moim zdaniem nieopłacalne, większość robi tak jak ja zrobiłem, oczywiście tez robią tak jak mówisz, ale nie wiadomo jak to siądzie, poprawi minimalnie i będzie o wiele gorzej wyglądać, to tylko moje zdanie.
Bagażnik wykleić tylko matą butylową czy dać jeszcze na ta mate filcową albo może taką mate jak na silnik?