Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B3 1.8S Kutno!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 lut 2017, 19:22

Najlepsze fotele ever, w których siedziałem.
Dokładnie takie same miałem w swojej B3. Gdzie je kupiłeś? Bo ten wzór i kolor materiału rzadko spotykany.

Awatar użytkownika
MICHU125p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 04 paź 2015, 20:26
Lokalizacja: Kutno

Post autor: MICHU125p » 02 lut 2017, 21:45

trepek pisze:Najlepsze fotele ever, w których siedziałem.
Dokładnie takie same miałem w swojej B3. Gdzie je kupiłeś? Bo ten wzór i kolor materiału rzadko spotykany.
Byłem po wnętrze, el. szyby i lusterka ponad 250km od domu. Okolice Dobrego Miasta za Olsztynem.
Dawca:

Obrazek

Fotele były w słabym stanie, ale je naprawiłem. Ściągnąłem materiał, uzupełniłem ubytki gąbki, podkleiłem, poszyłem i są piękne i bardzo wygodne. Pasażera wygląda jak nowy :) Boczki też naprawiłem. Zdjąłem odklejony materiał, oczyściłem pozostałości po kleju i gąbce, z pianki pod panele dociąłem odpowiedni kształt,przykleiłem do boczków i na to naciągnąłem wyprany materiał. Wyszło jak z fabryki. Wrzucę jakieś fotki w przyszłym tygodniu :)
Tutaj zdjęcia gratów jeszcze sprzed kupna:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

P.S.
Chciałbym się nauczyć sztuki tapicerstwa, to serio ciekawe zajęcie i sprawia ogromną satysfakcje jak coś sie uda i ładnie wygląda :)

michal/80/b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 16 sty 2017, 19:01
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: michal/80/b4 » 02 lut 2017, 23:14

Piękna maszyna oklasky lubię oglądać takie fotostory tym bardziej, że idziesz w dobrym kierunku okok muszę zrobić chyba swojej takie fotostory bo też siedzę przy niej od dłuższego już czasu i ciągle nowe pomysły przychodzą mi do głowy :) jestem z Twoich okolic więc można by kiedyś jakiś spot zrobić :-)

Awatar użytkownika
MICHU125p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 04 paź 2015, 20:26
Lokalizacja: Kutno

Post autor: MICHU125p » 16 lut 2017, 19:37

Jestem po montażu elektrycznych szyb i lusterek. Wszystko lata aż miło. Jedyny mankament to niestety nie działające podświetlenie przycisków. Ale będę się z tym bawił jak zrobi się cieplej :) . Przekładka trwała około 5 godzin. Największym problemem było podłączenie i rozmieszczenie wiązki. Nie obyło się bez rozlewu krwi... Coś strasznego klęczeć przy samochodzie z głową pod kierownicą 3 godziny... Najwięcej nerwów kosztowało przełożenie kabli przez słupek. Ale efekt końcowy był tego warty w 100% :)

Obrazek

Prace zacząłem już dzień wcześniej bawiąc się kolejny raz w lakiernika. Tym razem efekt jest już na prawdę dobry.
Matowienie (papier wodny p400)

Obrazek

Odtłuszczenie powierzchni i baza (na focie jeszcze niezupełnie wyschnięta):

Obrazek

Montaż- tragedia... 3 śruby się odkręciły. Jedna ostatnia oczywiście się objechała... Musiałem rozwiercać a w ostatecznym rozrachunku po porostu urwać...
Polerka (papier wodny p2000 i pasta lekkościerna woskująca tempo)
Przed:

Obrazek

Po:

Obrazek

Wrzucę zdjęcia zrobione przy świetle dziennym jakoś na dniach to zobaczycie efekt. Jest na prawdę zajebiście rotfl

Ogólnie wszystko było strasznie zastałe. Mechanizmy z początku ledwo się poruszały. "Pojeździłem lusterkami góra-dół prawo-lewo, wszystko się przeczyściło, dotarło i jest malyna.

Po demontażu ramek szyb miałem problem z ich wyregulowaniem (drzwi domykały się z trudem). Ostatecznie podłożyłem pod zawias dwie małe podkładki i dostosowałem do tego pozycję ramki i teraz po przesamarowaniu zamykają się i otwierają jak w nowym :P

Przy prędkości 120km/h było tak głośno, że nie słyszałem własnych myśli więc postanowiłem w końcu wymienić zmęczone łożyska tylne. Za dnia zdążyłem zrobić tylko lewe. Ale jest cichutko więc póki co z prawym jeszcze poczekam. (SKF 59.50zł)

Obrazek

Postaram się powrzucać jakieś lepsze foty tych lusterek i wnętrza.
Przebieg na 16.02.2017 298tyś km

P.S.
Zapomniałem jeszcze dodać, że ostatnio na szrocie kupiłem śrubę mocowania zapasu:

Obrazek

Mocowania lewarka:

Obrazek

I zaślepki tylnej klapy (L+P) (te plastikowe od wewnątrz). I za to wszystko zapłaciłem aż 5zł :P

Awatar użytkownika
aluminium
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 495
Rejestracja: 17 lip 2012, 17:53
Lokalizacja: EZG

Post autor: aluminium » 16 lut 2017, 22:32

W moim temacie o b4 na 6 stronie masz podświetlenie guzika od lusterek jak to naprawiałem a na 7 stronie są guziki od szyb na diodach SMD.
Moje OOOO
Cyklamentynowe b3 hella black klimatronik z b4

audi-80-90-b3/cyklamentynowe-b3-by-alum ... 96541.html
Butelkowy avanturnik 1z soczewki hella black
audi-80-90-b4/butelkowy-avanturnik-1z-b ... 97264.html

Awatar użytkownika
MICHU125p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 04 paź 2015, 20:26
Lokalizacja: Kutno

Post autor: MICHU125p » 20 kwie 2017, 16:43

aluminium pisze:W moim temacie o b4 na 6 stronie masz podświetlenie guzika od lusterek jak to naprawiałem a na 7 stronie są guziki od szyb na diodach SMD.
Raczej bym powiedział że tam jest pokazane jak to wygląda jak już to naprawiłeś, a nie jak to naprawiałeś :P

[ Dodano: 2017-04-20, 16:43 ]
Cześć i czołem. Robię małą aktualizacje.
Kupiłem trójraminną kierownicę. Wnętrze zyskało na wyglądzie.

Obrazek

Generalnie kierownica była wytarta. Ze skóry tu gdzie najczęściej chodzi ręka zrobił się taki meszek, ale co najważniejsze nie straciła w tym miejscu czarnego koloru. Za 7zł kupiłem bezbarwny lakier półmat do skóry i efekt jest bardzo ładny i co najważniejsze wytrzymały. Przejechałem już jakieś 3tyś km i nie wyciera się :)
Mój kokpit :D

Obrazek

Korbę na podsufitce zastąpił silnik. Elektryczny szyberdach z naprawionym podświetleniem przycisku (kolor oczywiście bursztyn) :)

Obrazek

Naprawiłem także podświetlenie w przyciskach elektrycznych szyb oraz sterowania el. lusterkami

Obrazek

Największą modyfikacją na lato okazało się wypolerowanie rantów w felgach. Lakier zdarłem szlifierką kontową a dalej w ruch poszedł papier o gradacji kolejno P80, P240, P320, P400, P800, P1000, P1500, P2000. Wszystko ręcznie z czego wynika kilka niedociągnięć ale to ze względu na zmęczenie ręki... Jedną felgę od A-Z robiłem ok. 10H. Efekt jest powalający. Założone zostały nowe śrubki imitujące nity oraz nowe opony Continental :)

Obrazek
Obrazek

I na aucie:

Obrazek
Obrazek

Samodzielnie w końcu wymieniłem olej przy 302 000km. I taki jest stan licznika na dzień dzisiejszy.
Jestem w trakcie lakierowania tylnego spoilera. Jest oczywiście taki sam, ale będzie pewnie przymocowany na oryginalne śruby, a nie jak do tej pory na stworzone przeze mnie uchwyty :P
W planach na ten rok jest kupno zderzaka Kamei przód.
O wszystkim oczywiście będę informował
Pozdrawiam :)

Obrazek

P.S.
A taką sobie foteczkę strzeliłem ostatnio :)

Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 kwie 2017, 18:02

Czuć ducha tamtych lat :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga