Najlepsze fotele ever, w których siedziałem.
Dokładnie takie same miałem w swojej B3. Gdzie je kupiłeś? Bo ten wzór i kolor materiału rzadko spotykany.
Audi 80 B3 1.8S Kutno!
Byłem po wnętrze, el. szyby i lusterka ponad 250km od domu. Okolice Dobrego Miasta za Olsztynem.trepek pisze:Najlepsze fotele ever, w których siedziałem.
Dokładnie takie same miałem w swojej B3. Gdzie je kupiłeś? Bo ten wzór i kolor materiału rzadko spotykany.
Dawca:
Fotele były w słabym stanie, ale je naprawiłem. Ściągnąłem materiał, uzupełniłem ubytki gąbki, podkleiłem, poszyłem i są piękne i bardzo wygodne. Pasażera wygląda jak nowy Boczki też naprawiłem. Zdjąłem odklejony materiał, oczyściłem pozostałości po kleju i gąbce, z pianki pod panele dociąłem odpowiedni kształt,przykleiłem do boczków i na to naciągnąłem wyprany materiał. Wyszło jak z fabryki. Wrzucę jakieś fotki w przyszłym tygodniu
Tutaj zdjęcia gratów jeszcze sprzed kupna:
P.S.
Chciałbym się nauczyć sztuki tapicerstwa, to serio ciekawe zajęcie i sprawia ogromną satysfakcje jak coś sie uda i ładnie wygląda
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 sty 2017, 19:01
- Lokalizacja: Łęczyca
Jestem po montażu elektrycznych szyb i lusterek. Wszystko lata aż miło. Jedyny mankament to niestety nie działające podświetlenie przycisków. Ale będę się z tym bawił jak zrobi się cieplej . Przekładka trwała około 5 godzin. Największym problemem było podłączenie i rozmieszczenie wiązki. Nie obyło się bez rozlewu krwi... Coś strasznego klęczeć przy samochodzie z głową pod kierownicą 3 godziny... Najwięcej nerwów kosztowało przełożenie kabli przez słupek. Ale efekt końcowy był tego warty w 100%
Prace zacząłem już dzień wcześniej bawiąc się kolejny raz w lakiernika. Tym razem efekt jest już na prawdę dobry.
Matowienie (papier wodny p400)
Odtłuszczenie powierzchni i baza (na focie jeszcze niezupełnie wyschnięta):
Montaż- tragedia... 3 śruby się odkręciły. Jedna ostatnia oczywiście się objechała... Musiałem rozwiercać a w ostatecznym rozrachunku po porostu urwać...
Polerka (papier wodny p2000 i pasta lekkościerna woskująca tempo)
Przed:
Po:
Wrzucę zdjęcia zrobione przy świetle dziennym jakoś na dniach to zobaczycie efekt. Jest na prawdę zajebiście
Ogólnie wszystko było strasznie zastałe. Mechanizmy z początku ledwo się poruszały. "Pojeździłem lusterkami góra-dół prawo-lewo, wszystko się przeczyściło, dotarło i jest malyna.
Po demontażu ramek szyb miałem problem z ich wyregulowaniem (drzwi domykały się z trudem). Ostatecznie podłożyłem pod zawias dwie małe podkładki i dostosowałem do tego pozycję ramki i teraz po przesamarowaniu zamykają się i otwierają jak w nowym
Przy prędkości 120km/h było tak głośno, że nie słyszałem własnych myśli więc postanowiłem w końcu wymienić zmęczone łożyska tylne. Za dnia zdążyłem zrobić tylko lewe. Ale jest cichutko więc póki co z prawym jeszcze poczekam. (SKF 59.50zł)
Postaram się powrzucać jakieś lepsze foty tych lusterek i wnętrza.
Przebieg na 16.02.2017 298tyś km
P.S.
Zapomniałem jeszcze dodać, że ostatnio na szrocie kupiłem śrubę mocowania zapasu:
Mocowania lewarka:
I zaślepki tylnej klapy (L+P) (te plastikowe od wewnątrz). I za to wszystko zapłaciłem aż 5zł
Prace zacząłem już dzień wcześniej bawiąc się kolejny raz w lakiernika. Tym razem efekt jest już na prawdę dobry.
Matowienie (papier wodny p400)
Odtłuszczenie powierzchni i baza (na focie jeszcze niezupełnie wyschnięta):
Montaż- tragedia... 3 śruby się odkręciły. Jedna ostatnia oczywiście się objechała... Musiałem rozwiercać a w ostatecznym rozrachunku po porostu urwać...
Polerka (papier wodny p2000 i pasta lekkościerna woskująca tempo)
Przed:
Po:
Wrzucę zdjęcia zrobione przy świetle dziennym jakoś na dniach to zobaczycie efekt. Jest na prawdę zajebiście
Ogólnie wszystko było strasznie zastałe. Mechanizmy z początku ledwo się poruszały. "Pojeździłem lusterkami góra-dół prawo-lewo, wszystko się przeczyściło, dotarło i jest malyna.
Po demontażu ramek szyb miałem problem z ich wyregulowaniem (drzwi domykały się z trudem). Ostatecznie podłożyłem pod zawias dwie małe podkładki i dostosowałem do tego pozycję ramki i teraz po przesamarowaniu zamykają się i otwierają jak w nowym
Przy prędkości 120km/h było tak głośno, że nie słyszałem własnych myśli więc postanowiłem w końcu wymienić zmęczone łożyska tylne. Za dnia zdążyłem zrobić tylko lewe. Ale jest cichutko więc póki co z prawym jeszcze poczekam. (SKF 59.50zł)
Postaram się powrzucać jakieś lepsze foty tych lusterek i wnętrza.
Przebieg na 16.02.2017 298tyś km
P.S.
Zapomniałem jeszcze dodać, że ostatnio na szrocie kupiłem śrubę mocowania zapasu:
Mocowania lewarka:
I zaślepki tylnej klapy (L+P) (te plastikowe od wewnątrz). I za to wszystko zapłaciłem aż 5zł
Raczej bym powiedział że tam jest pokazane jak to wygląda jak już to naprawiłeś, a nie jak to naprawiałeśaluminium pisze:W moim temacie o b4 na 6 stronie masz podświetlenie guzika od lusterek jak to naprawiałem a na 7 stronie są guziki od szyb na diodach SMD.
[ Dodano: 2017-04-20, 16:43 ]
Cześć i czołem. Robię małą aktualizacje.
Kupiłem trójraminną kierownicę. Wnętrze zyskało na wyglądzie.
Generalnie kierownica była wytarta. Ze skóry tu gdzie najczęściej chodzi ręka zrobił się taki meszek, ale co najważniejsze nie straciła w tym miejscu czarnego koloru. Za 7zł kupiłem bezbarwny lakier półmat do skóry i efekt jest bardzo ładny i co najważniejsze wytrzymały. Przejechałem już jakieś 3tyś km i nie wyciera się
Mój kokpit
Korbę na podsufitce zastąpił silnik. Elektryczny szyberdach z naprawionym podświetleniem przycisku (kolor oczywiście bursztyn)
Naprawiłem także podświetlenie w przyciskach elektrycznych szyb oraz sterowania el. lusterkami
Największą modyfikacją na lato okazało się wypolerowanie rantów w felgach. Lakier zdarłem szlifierką kontową a dalej w ruch poszedł papier o gradacji kolejno P80, P240, P320, P400, P800, P1000, P1500, P2000. Wszystko ręcznie z czego wynika kilka niedociągnięć ale to ze względu na zmęczenie ręki... Jedną felgę od A-Z robiłem ok. 10H. Efekt jest powalający. Założone zostały nowe śrubki imitujące nity oraz nowe opony Continental
I na aucie:
Samodzielnie w końcu wymieniłem olej przy 302 000km. I taki jest stan licznika na dzień dzisiejszy.
Jestem w trakcie lakierowania tylnego spoilera. Jest oczywiście taki sam, ale będzie pewnie przymocowany na oryginalne śruby, a nie jak do tej pory na stworzone przeze mnie uchwyty
W planach na ten rok jest kupno zderzaka Kamei przód.
O wszystkim oczywiście będę informował
Pozdrawiam
P.S.
A taką sobie foteczkę strzeliłem ostatnio