Witam szlachtę.
Mam problem jak w temacie a dokładniej:
Autko (audi 80 b4 1,9 tdi z silnikiem 1z) odpala zawsze na dotyk, max 2/3 zakręcenie i autko odpala ale... na zimnym silniku żadnych zastrzeżeń jednak po rozgrzaniu silnika (krótka trasa 5/10min) przy ponownym odpaleniu z rury wydechowej leci gęsty kłąb dymu a na dodatek wskakuje na wysokie obroty.
Objawy występują tylko podczas odpalania czyli po rozruchu silnika z zerowych obrotów podskakuje do (na słuch bo obrotomierza nie posiadam) połowy może 70% maksymalnych obrotów i od razu wraca normy... a za autkiem czarna zorza wstydu
Autko odstoi na parkingu do 10 minut (no może troszeczkę więcej) i owego objawu nie ma.
Ktoś coś szepnie???
zakładam że dymek jest tylko wynikiem obrotów a to one są objawem choróbska które dotknęło moją strzałę.
[ Dodano: 2017-04-27, 19:16 ]
i jeszcze jedno... jak nagrzeje się tylko troszkę to obroty (moim zdaniem o dziwo) proporcjonalnie są mniejsze. Jak by im wyższa temperatura tym wyższe obroty.
[B4 1.9 1Z] przy odpalaniu wysokie obroty i kłąb dymu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sty 2016, 16:12
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sty 2016, 16:12
jutro pogadam ze znajomymi... może się trafi ktoś z możliwością podłączenia.
[ Dodano: 2017-12-22, 10:42 ]
Sprawa załatwiona... sprawdzone na vag-u (oczywiście były problemy z podłączeniem) ale to nic nie pokazało. Przy okazji zauważyłem drobny wyciek z króćca boryga. Był pęknięty przy czujce i po wymianie (samego "trójnika") problem z odpalaniem znikł.
Nie wiem jaki miało to związek z tym kłębem dymu i obrotami... ale autko wyzdrowiało i jestem zadowolony
[ Dodano: 2017-12-22, 10:42 ]
Sprawa załatwiona... sprawdzone na vag-u (oczywiście były problemy z podłączeniem) ale to nic nie pokazało. Przy okazji zauważyłem drobny wyciek z króćca boryga. Był pęknięty przy czujce i po wymianie (samego "trójnika") problem z odpalaniem znikł.
Nie wiem jaki miało to związek z tym kłębem dymu i obrotami... ale autko wyzdrowiało i jestem zadowolony