[Coupe 2.0 ABK] Miękki pedał hamulca- czy to wina ABS?
[Coupe 2.0 ABK] Miękki pedał hamulca- czy to wina ABS?
Witam.
Po wymianie przewodów i regeneracji tylnego zacisku pedał jest strasznie miękki. Układ odpowietrzony (zero bąbelków w przewodzie) i dalej to samo. Wymieniona pompa hamulcowa również nie dała żadnej poprawy. Po 2-3 krotnym wciśnięciu pedał twardnieje ale po 10-15s znów leci w podłogę. I teraz nasuwają się pytania:
1. Jak to jest z odpowietrzaniem? Spotkałem się z dwoma schematami- od najdalszego koła oraz od najbliższego (rzekomo w aucie z abs'em robi się to tak)
2. Czy mogła zapowietrzyć się pompa ABS/EDS? Odpowietrzałem układ na włączonym zapłonie,na wyłączonym, a na forum natrafiłem tez że ABS/EDS odpowietrzyć da się tylko VAGiem
Po wymianie przewodów i regeneracji tylnego zacisku pedał jest strasznie miękki. Układ odpowietrzony (zero bąbelków w przewodzie) i dalej to samo. Wymieniona pompa hamulcowa również nie dała żadnej poprawy. Po 2-3 krotnym wciśnięciu pedał twardnieje ale po 10-15s znów leci w podłogę. I teraz nasuwają się pytania:
1. Jak to jest z odpowietrzaniem? Spotkałem się z dwoma schematami- od najdalszego koła oraz od najbliższego (rzekomo w aucie z abs'em robi się to tak)
2. Czy mogła zapowietrzyć się pompa ABS/EDS? Odpowietrzałem układ na włączonym zapłonie,na wyłączonym, a na forum natrafiłem tez że ABS/EDS odpowietrzyć da się tylko VAGiem
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Jak odpowietrzałeś? Jeśli masz ABS to najlepiej na włączonym silniku z racji iż pompa ABSu otwiera się po przekręceniu zapłonu tylko na jakieś 20s. Potem sekcje się zamykają. Warto odpalić auto i wtedy dokonać ponownego odpowietrzenia układu hamulcowego.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Kolejność poprawna. Przekręcony zapłon też nic nie pomoże - pompa zamknie sekcje. Jak dobrze pamiętam silnik musi pracować...
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga