Z poducha to są po-lifty a nie przed-lifty nie mieszać.beast pisze:Schowki jeszcze różnią się tym ,czy są z poduszką czy bez .
[B4 2.0 ABT] Montaż klimatyzacji ręcznej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 14 sie 2014, 23:39
- Lokalizacja: Żywiec
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
-
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 14 sie 2014, 23:39
- Lokalizacja: Żywiec
Hej znacie może kogoś z Kujawsko-Pomorskiego kto podjął by się montażu ręcznej klimatyzacji do audi 80 b4 ABT 90km w rozsądnej cenie. Widziałem jedną dość ogólną instrukcję, ale nie czuję się na siłach aby to ogarnąć. Chyba, że macie gdzieś dostęp do dokładnej instrukcji krok po kroku jak to zrobić.
I czy w ogóle ma to sens w tak wiekowym aucie.
I czy w ogóle ma to sens w tak wiekowym aucie.
Bardziej niż o zwrot kosztów z inwestycji obawiam się, że jak się ruszy deskę i całą resztę zacznie się coś dziać z autem. W końcu to już 25 lat prawie. Ruszę jedno drugie wyjdzie na jaw Polecacie kogoś do wymiany.
[ Dodano: 2017-05-07, 19:22 ]
Co do lat użytkowania, to chciałem sprzedawać i kupić coś młodszego. Jednak to jest naprawdę dobre i wdzięczne autko. W przeciągu 4 lat zawiódł mnie tylko jeden raz ale po kilkunastu minutach wszystko grało:) Pytanie tylko jak długo polata.
[ Dodano: 2017-05-07, 19:22 ]
Co do lat użytkowania, to chciałem sprzedawać i kupić coś młodszego. Jednak to jest naprawdę dobre i wdzięczne autko. W przeciągu 4 lat zawiódł mnie tylko jeden raz ale po kilkunastu minutach wszystko grało:) Pytanie tylko jak długo polata.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 14 sie 2014, 23:39
- Lokalizacja: Żywiec
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Montuje klimatyzacje i wiem co to te niby komplety 800-1000zł są warte zawsze coś dochodzi a w twoim przypadku dochodzi przedni pas do zmiany (wentylatory chłodnica itd)Dager00 pisze:Kompletną klimatyzacje niby. Mozna dostać w granicach 1000 zl
Prawdziwy komplet to tylko jak kupisz auto rozbite z działającą klimą do przerzutki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 maja 2021, 11:30
- Imię: Rafal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
Re: [B4 2.0 ABT] Montaż klimatyzacji ręcznej.
Odświeżam temat, mam pytanie, przekładam klimatyzację z ABK do ABT i mam problem z kostką czerwoną z wiązki do ECU. Tam 2 piny czarno-szary i czarno-żółty były w ABK wpięte do ECU na pozycji 12 i 32 + 3 dodatkowe przewody . Patrząc u siebie, nie miałem tej czerwonej kostki więc ją przełożyłem tylko w ABT pin w ECU nr 12 mam zajęty jedynie wolny pin jest 32 ale nie wiem czy to coś da wpinając go. Jest ktoś w stanie podpowiedzieć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re:
Nie wiem skąd te numery pinów masz, to raczej do Digifanta, a Ty przecież masz Mono-Motronic.
Tutaj nawet już mówią o innych pinach niz w DF:
https://www.audiklub.org/forum/viewtopi ... 29&t=58971
Nic nie uruchamiaj, póki nie dostaniesz rozpiski ze 100% wlaściwymi wartościami, chyba że liczysz się z opcją uszkodzenia komputera silnika.
Osłonę dolną schowka na upartego idzie dopasować ze starego dużego po małej przeróbce, nie siedzi idealnie, ale spełnia rolę.
Zresztą chociażby są potwierdzenia w internecie z C4, gdzie również niegdyś zmieniali ludzie czynnik na R134a i pisali, że już im kilka lat działa bez zarzutu.
Tutaj nawet już mówią o innych pinach niz w DF:
https://www.audiklub.org/forum/viewtopi ... 29&t=58971
Nic nie uruchamiaj, póki nie dostaniesz rozpiski ze 100% wlaściwymi wartościami, chyba że liczysz się z opcją uszkodzenia komputera silnika.
Osłonę dolną schowka na upartego idzie dopasować ze starego dużego po małej przeróbce, nie siedzi idealnie, ale spełnia rolę.
No gdzie, skoro sam mam klimatyzację z B3 Coupe pod R12 i póki co bardzo dobrze działa z R134a, nic nie zauważyłem typu "pół gwizdka", klucz to prawidłowa wymiana oleju i najlepiej przepłukanie całego układu z wyłączeniem kompresora, z wymianą osuszacza włącznie oczywiście - u mnie dzięki jednej z rad Kolegi z forum udalo się znaleźć pasujący NRF, z R134a nie pasują ze względu na gwint!
Zresztą chociażby są potwierdzenia w internecie z C4, gdzie również niegdyś zmieniali ludzie czynnik na R134a i pisali, że już im kilka lat działa bez zarzutu.