[B4 2.3 NG] Cala instalacja elektryczna
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
[B4 2.3 NG] Cala instalacja elektryczna
Witam mam problem w swoim cabrio otóż nie mam wogole kontrolek. Postanowilem poszukac przyczyny i okazalo sie ze w instacji jest taka sieczka ze masakra wiec postanowilem kupic cala instalacje i mam pytanie czy instalacja podejdzie od sedana 2.3 do mojego cabrio. Odrazu mowie ze mam recznie skladany dach.
Było B3 1.6 PP
Było B4 2.0 ABK
Było B4 2.0 ABK Avant
Było B3 2.0 3A Coupe
Jest B4 2.3 NG Cabrio
Było B4 2.0 ABK
Było B4 2.0 ABK Avant
Było B3 2.0 3A Coupe
Jest B4 2.3 NG Cabrio
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A działa ci przycisk otwierania pokrywy dachu? Czy otwierasz imbusami?
Chociaż elektrykę od dachu czy tylnej części nadwozia powinno dać się odseparować bo w przeciwieństwie do nowszych samochodów tutaj jest elektryka bardzo łatwo rozpinalna.
Chociaż elektrykę od dachu czy tylnej części nadwozia powinno dać się odseparować bo w przeciwieństwie do nowszych samochodów tutaj jest elektryka bardzo łatwo rozpinalna.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wiem że ręcznie tylko przy ręcznym pokrywa pod którą chowa się dach jest też elektrycznie zwalniana przyciskiem (jeśli on działa).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Czyli jedna rzecz mniej do uruchomienia po wymianie elektryki. Jak dobrze pamiętam to nawet z manualnym dachem zawsze było elektryczne otwierania pokrywy. Przycisk (albo miejsce po nim) jest widoczny po otwarciu drzwi kierowcy.mayster750 pisze:a z tylu podnosze recznie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
W manulanym dachu jest przycisk w słupku drzwi kierowcy do uchylania klapy ,który działa tylko wtedy kiedy jest otwarty dach za pomoca rączki i do tego podniesiona tylna część dachu i jest zaciągniety hamulec ręczny (jest w nim-w hamulcu ręcznym czujnik elektr.) i jednocześnie blokuje się sama klapa bagażnika.
Schemat działania jest taki: Przekrecamy rączkę dachu i czujnik (mikrostik) w otworze lewym w chromie nad szybą daje sygnał do kompa i opadają samoczynnie wszystkie szyby na około 15-20cm oraz daje sygnał na liczniki i pokazuje się kontrolka otwartego dachu. Dach
podnosimy do góry-tj tylną jego częśc i jednocześnie lub już wcześniej zaciągamy ręczny i teraz możemy przy pomocy przycisku w słupku drzwi uchylić klapę dachu. Uchylona klapa dachu powinna się podnosić jednym palcem bo jest bardzo mocno wspomagania dwoma siłownikami. Schowanie dachu w schowku i zamknięcie klapy dachu daje sygnał do zamka bagażnika który ponownie można już otworzyć i na zegary gdzie zanika kontrolka otwartego dachu. Tak to wygląda w manualnym dachu w Audi z 93 roku.
Schemat działania jest taki: Przekrecamy rączkę dachu i czujnik (mikrostik) w otworze lewym w chromie nad szybą daje sygnał do kompa i opadają samoczynnie wszystkie szyby na około 15-20cm oraz daje sygnał na liczniki i pokazuje się kontrolka otwartego dachu. Dach
podnosimy do góry-tj tylną jego częśc i jednocześnie lub już wcześniej zaciągamy ręczny i teraz możemy przy pomocy przycisku w słupku drzwi uchylić klapę dachu. Uchylona klapa dachu powinna się podnosić jednym palcem bo jest bardzo mocno wspomagania dwoma siłownikami. Schowanie dachu w schowku i zamknięcie klapy dachu daje sygnał do zamka bagażnika który ponownie można już otworzyć i na zegary gdzie zanika kontrolka otwartego dachu. Tak to wygląda w manualnym dachu w Audi z 93 roku.
HM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga