Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 PP] Proszę o schemat wtyczki zegarów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Falcon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 08 sty 2007, 15:21
Lokalizacja: Grudziądz

[B3 PP] Proszę o schemat wtyczki zegarów

Post autor: Falcon » 30 gru 2007, 10:09

Witam
mam problem który ostatni czasy bardzo mnie zdenerwował
nie posiadam podświetlania z bezpiecznika nr 4.Tzn upaliła się cała wiązka. Co wiąże się z brakiem oświetlenia całej deski rozdzielczej i itp.
Proszę o schemat w który będzie zawarte info. o wtyczkach i gdzie i co podłączyć, czodzi mi głównie o zegary licznika/prędkościomierza i zegar "big ben"
Mam chęć na własną rękę podłączyć się z przełącznikach świateł i wyprowadzić zasilanie z "postojówej"
Oczekuje pomocy bo mam tymczsowo wyprowadzone oświetlenie diodowe z schowka.

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 30 gru 2007, 16:10

Ale oświetlenie deski nie idzie z bezpiecznika nr 4 tylko nr 14.Wchodzi na żółtą wtyczkę przewodem szaro-zielonym,a wychodzi poza deskę na konsolę nawiewu i oświetlenie gniazda zapalniczki przewodem też z tej samej wtyczki szaro-niebieskim(regulowane oczywiście potencjometrem).Jeśli zasilanie wchodzi na deskę a nie ma podświetlenia tzn. że upaliła się ścieżka w zegarach-wtedy nie świeci nigdzie.
Schemat możesz sobie pobrać w dziale download.

Awatar użytkownika
Falcon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 08 sty 2007, 15:21
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Falcon » 01 sty 2008, 11:34

Dzięki
Zwarcie powoduje wiązka bezpiecznika nr4 wywala nawet 30A
Wszystkie inne bezpieczniki są dobre nie powoduję zwarć
Brak oswietlenia deski, wnętrza, bagażnika, i nie działa zegar "big ben", no i radio.

Spróbuje zobaczyć może i jeszcze coś się upaliło.

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 01 sty 2008, 12:13

Wiązka za gniazdem zapalniczki jest ruchoma i na którymś zgięciu musi być popękana izolacja,tam jest masa,zasilanie zapalniczki,podświetlenie zapalniczki idące właśnie z żółtej wtyczki,jeśli masa dostała się na podświetlenie ,to masz spaloną ścieżkę w zegarach,przewód wytrzymuje krótkie zwarcia,ścieżka niestety nie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl