OJ groszekABK, przestań się dąsaćććć.- Ja Ciebie rozumiem, ale tak o byle błahostkę czy nawet żart masz się naburmuszaaać.
Ile razy ja zjePkę dostałem i puszczam to między uszy bo nie wiem jakie kto ma zwyczaje i co uznaje za żart a co za kpinę. Tu są ludzie z całej polszy i kużden jest inaczej zaprogramowany.
A co do Twojej odpowiedzi i wyjaśnienia to wielkie dzięki i sprawdzę. Ale myślałem że to któraś kulka w przegubie wyskakuje lub wskakuje na swoje miejsce.
Jeszcze raz dzięki.
[B3 1.9 SD] "Strzały" w zawieszeniu podczas ruszan
No i masz -piszesz A, dopiszą B, C i D... Gdzie napisałem TYLKO?groszekABK pisze:miron72, Skoro twierdzisz że się mylę to po co pomagasz ludziom, skoro forum ma tylko do dyskusji służyć.![]()
Forum z założenia służy dyskusji, podobnie jak rozmowa z ludźmi w barze.
A ponieważ ludzie mają taką, nie inną naturę to w pewnym momencie pojawia się "pomocy" i "pomogę". Tak w rozmowie jak i na forum.
Ale nie jest to absolutnie cel istnienia forum sam w sobie, podobnie jak rozmowa w barze nie służy pomocy.
Jej udzielanie na forum jest nieobowiązkowe. Chociaż bardzo mile widziane.
Nie ma co tego wałkować, to kwestia definicji.
Tylko ludziom się niestety roszczenia szybko uruchamiają, bo "po co jest forum jak mi nikt nie leci pomagać już od godziny"

Z postami te uwagi może sobie daruj -nie jesteśmy dziećmi, a forum jako własność prywatna ma swoje zasady i regulaminy. Czasem każdego irytują, zwłaszcza, że ich celowość nie zawsze jest oczywista ale... akceptacja regulaminu coś Ci chyba mówi?
A czemu ja staram się pomagać? Bo lubię ludzi i lubię Audi. Na tym koniec OT z mojej strony.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11735
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Trochę odbiegliśmy od tematu ale ok napiszę jeszcze raz by być dobrze zrozumianym.
Owszem forum to dyskusja ale i pomoc jak najbardziej ale pisane kilka lub nawet kilkanaście takich samych postów raczej mija się z celem. To że są tematy o podobnej problematyce niczego nie zmienia i nie uprawnia do dublowania postów. Jak ktoś zechce znaleźć daną informację to ją znajdzie a wystarczy że będzie napisane raz a jak nie to nie. W większości ludzie i tak nie szukają rozwiązania tylko zakładają nowy temat i czekają na odp. a czasem nawet mają pretensje bo zbyt długo czekają na odpowiedź.
No takie jest moje zdanie.
ps bardzo dobrze ze są ludzie którzy podają rozwiązanie problemu bo jest masa tematów gdzie po kilku wpisach temat się urywa i cisza.
antoni, ja tak miałem ustawioną końcówkę(jedną) i pewnie sporo ludzi ma bo robią to nasi kochani diagności podczas ustawiania zbieżności i tak jak pisałem przez 3 lata nic się nie działo i żadnych niepokojących objawów nie było - może to nie reguła to fakt, bo może na to mieć wpływ dużo innych czynników, chociażby kąt pochylenia koła i pewnie coś jeszcze w zawieszeniu.
Owszem forum to dyskusja ale i pomoc jak najbardziej ale pisane kilka lub nawet kilkanaście takich samych postów raczej mija się z celem. To że są tematy o podobnej problematyce niczego nie zmienia i nie uprawnia do dublowania postów. Jak ktoś zechce znaleźć daną informację to ją znajdzie a wystarczy że będzie napisane raz a jak nie to nie. W większości ludzie i tak nie szukają rozwiązania tylko zakładają nowy temat i czekają na odp. a czasem nawet mają pretensje bo zbyt długo czekają na odpowiedź.
No takie jest moje zdanie.
ps bardzo dobrze ze są ludzie którzy podają rozwiązanie problemu bo jest masa tematów gdzie po kilku wpisach temat się urywa i cisza.
antoni, ja tak miałem ustawioną końcówkę(jedną) i pewnie sporo ludzi ma bo robią to nasi kochani diagności podczas ustawiania zbieżności i tak jak pisałem przez 3 lata nic się nie działo i żadnych niepokojących objawów nie było - może to nie reguła to fakt, bo może na to mieć wpływ dużo innych czynników, chociażby kąt pochylenia koła i pewnie coś jeszcze w zawieszeniu.
I ja też coś dodam od siebie. Myślę że pomoc kolegi groszekABK ma sens. Czasami blachostka potrafi nam życie uprzykrzyć. Nic cię to nie kosztuję by ustawić końcówkę prostopadle do kolumny. Producent robiąc taką końcówkę z góry zakłada jak kulka będzie pracować w jabłku. Może i być tak że przy skrzyżowaniu występuje naprężenie powodujące pojedynczy stuk. A i nie donsaj się tak na kolegę PieterB on się dwoi i troi aby forum nie było do końca jakimś zbiorowiskiem nie potrzebnych informacji i chamstwa. Uszanuj jego pracę. Tak jak inni uszanowali twoją wypowiedź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 20:20
- Lokalizacja: Szprotawa
Nie dąsam się na nikogo, poprostu chciałem pomóc, z natury tak mam, ale stwierdzenie o nabijaniu postów mnie rozbawiło, bo nie wiem co to miałoby na celu. To fakt że masa osób zakłada dublujace się tematy, ale to pewnie z racji braku czasu, czasem może z lenistwa. Ja wolę odszukać temat, poczytać, ale czasem ręce opadają na niewiedzę. Ja moją Audi robię sam i nikt jej nie tyka, chyba że robię z kolegą mechanikiem. Bardzo dużo już się o niej dowiedziałem od kiedy ją mam i mase drobiazgów robiłem. Jeżeli tylko udaje mi się coś ciekawego ustalić co może pomóc to jeżeli mam czas, odszukuje temat który czytałem i tam wpisuje jeżeli u mnie to pomogło. Z racji tego że nie mam aż tak dużo wolnego czasu, ani powiadomień z poczty, rzadko siedzę na forum. A jeżeli komuś pomoże to co opisałem to super. To jest najmilsze z całego forum. Pozdrawiam 
