[B4 1.9 1Z] dziwne zegary
[B4 1.9 1Z] dziwne zegary
Witam ostatnio przechadzając się po szrocie w poszukiwaniu paru części do b4 w jednej z 80tek (cupe) znalazłem o takie zegarki były one wpięte w miejsce popielniczki i zapalniczki
https://snag.gy/PB3grb.jpg
https://snag.gy/asZmrq.jpg
czy to jest orginalne i nie przepłaciłem za to dajac 100 zł?
https://snag.gy/PB3grb.jpg
https://snag.gy/asZmrq.jpg
czy to jest orginalne i nie przepłaciłem za to dajac 100 zł?
elektroniki w tym "złomku" prawie nie było pewnie była wypruta razem z silnikiem(bo chciałem sprawdzić jaki motor a tam pustka ) a co do reszty tez nie, da się to jakoś połaczyć z normalną popielniczką itd. czy trzeba kompletowac?krzych900 pisze:Zegary z b4. Trzeba było brać z tunelem i popielniczką. I jeszcze czujniki powykręcać z wiązką. Byłby komplet
Zegary idą akurat tam gdzie popielniczka. Albo popielniczka od dodatkowych zegarów, albo żadna. Sam tunel raczej da się przerobić. Może warto wrócić na ten szrot i dokładnie przejrzeć co tam zostało. Wiązkę np od tej wtyczki co podpięta była do zegarów itd. W zasadzie takie kompletowanie pojedynczych elementów może wyjść drożej niż cały komplet na raz.
jedyna wiązką jaka była podpięta do tego była urąbana tuż za ścianką komory silnika wiec miał bym tylko kostę daje tyle co nic a reszta była w takim stanie ze nie warto było brać połamana w **** tak ze wyjąłem ten zegary bez większego problemu w ogole dziwne ze całe bo deska rozdzielcza wyglądała na potraktowaną siekierą albo czymś w tym stylu a szkoda, jedyne co "uratowałem" to wiązka el szyb i przełączniki oraz te zegary reszta szkoda gadać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
I tak chyba rzadziej od tych zegarów to można zobaczyć liczniki z board computerem czy tempomat.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
jak juz jesteśmy przy licznikach itp to mam jeszcze jedno pytanie mam problem z wskaźnikiem temperatury wody prawie nonstop "leży" tylko w największe upały łaskawie się ruszy o 10 max 15 stopni ktoś moze wie czego moze być problem
ja obstawiam czujkę tylko gdzie ta pinda jest w 1z?
(robiłem już zupe z termostatu otwiera się przy 88.9c a silnik normalnie się nagrzewa)
ja obstawiam czujkę tylko gdzie ta pinda jest w 1z?
(robiłem już zupe z termostatu otwiera się przy 88.9c a silnik normalnie się nagrzewa)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Lepiej zacznij od licznika oczka łączące wskaźnik z płytą nie kontaktują albo oczko oderwało się od ścieżki i trzeba poprawić cyną.
A jeśli masz 1Z bez klimy to czujnik masz 3 pinowy szary na króćcu głowicy.
A w wersji z klimatronikiem (nie wiem czy też nie ze zwykła klimą) jest czujnik 6 pinowy.
A jeśli masz 1Z bez klimy to czujnik masz 3 pinowy szary na króćcu głowicy.
A w wersji z klimatronikiem (nie wiem czy też nie ze zwykła klimą) jest czujnik 6 pinowy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga