[B4 1.9 1Z] 1Z bardzo głośno pracuje i brak mocy , dławienie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Fajnie że wszystko ogarnąłeś ,ale żeby była jasność dla inny czytajacych i żeby nie szukali nieistniejacego przekaznika ,który to miałby według ciebie wplyw ,na twardą pracę silnika
Zapewniam cię że w tym aucie żaden przekaznik nie ma wpływu na "twardą " pracę silnika, a tam gdzie grzebałeś jedynie przepalony lub nie stykajacy bezpiecznik z nakładką "motor" mogł mieć na to wpływ ,bo zasila n108 ,n18 ,n75 , czujniki hamulca i sprzęgła i to prawdopodobnie jego styk poprawiłeś . Przepalenie tego bezpiecznika wprawne oko wyłapie natychmiast po podpięciu vaga i sprawdzeniu błedów ,bo bedą powracały błedy wyżej wymienionych czujników i elektrozaworówDamian980 pisze:gdy sprawdzałem wszystkie bezpieczniki także podociskalem przekaźniki i odpałam auto cichutko pracuje
Tam nigdzie nie ma żadnych fabrycznych nacięć ,jedynie znak 0 na kole zamachowymDamian980 pisze: pojechałem do mechanika aby się podpial i popatrzyl na rozrzad i mówi że źle ustawiony , powinien być na te fabryczne nacięcia a tak nie jest
Jak większość z nich ...ulubiony klient ,to nie znający się klient ,który łyknie kazdą bajkę "Będzie pan zadowolony " jak w TVN Turbo Nie mówię że tam u ciebie nie było coś przestawione ..ale te "nacięcia " o ile takie słowo zostało użyte ,to ściema ,bo żadnych fabrycznych nacięć tam nie ma.Rozrzad ustawia sie i sprawdza ustawiajac znak 0 na kole zamachowych przy dolnej krawędzi okienka w srzyni i wtedy ma wejsć blokada 15,5 mm w specjalny otwór koła pompy wtryskowej i jej wspornika ,wtedy też po zdjęciu pokrywy zaworów ,mozna włożyć w przecięcie w wałku rozrzadu płaskownik 4,5 mm ...tyle ...żadnych innych fabrycznych "nacięć " czy znaków na pewno nie ma .Po ustawieniu rozrzadu sprawdza sie i ustawia poczatek wtrysku ,tylko i wyłacznie w trybie nastaw podstawowych ,czyli basic setingbociek22 pisze: ten mechanik coś cie tu oszukuje chyba
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, 21:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej przy przestawionym poza zakres poczatku wtrysku ...czyli powyżej 255 ...wtedy przy przełączeniu vaga w BS potrafi nawet zgasnąć.Rozrzad ,czyli wałek i tloki może być dobrze ustawiony i zgrany , a pompa czyli poczatek wtrysku już nie ...co zwykle najczęściej się zdarza przy wymianie rozrzadu i zakładaniu nowego paska na koła ,kiedy kolo pompy nie jest zablokowane blokadą ,zawsze ma tendencję do przesunięcia się o jeden ząbekbociek22 pisze:a ja dodam jeszcze ze przy przestawionym rozrządzie na pompie w basic seting kąt wtrysku wskazuje 0 i silnik wtedy kuleje