[B4 1Z]Niskie doładowanie turbiny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Takie rzeczy porównuje się w logach bloku 011 zrobionych podczas jazdy ,bo tam widać czy wartości osiagane doganiaja specyfikacje . Ale wygląda na to że nie doganiają i został ci już tylko n75 do wymianyPaweł1997 pisze:Przy 2 jest o 0.1bara więcej niż powinno a później spada i przy 3 tys jest 1.08 i tak się utrzymuje do 4.5 ty
Robiłem to w bloku 11 i w czasie jazdy. Tam gdzie powinno być według specyfikacji 2223 od 3.2 tys obrotów jest tylko 2008 i tak do 4.5 tys. Spróbuję założyć jeszcze raz ten zawór od klimy tylko że on nie cyka. Jak dalej będzie lipa to kupię nowy
[ Dodano: 2017-05-24, 16:05 ]
Zauważyłem że jest różnica w ciśnieniu atmosferycznym a tym w kolektorze. Atmosferyczne 1131mbar a w kolektorze 1009 mbar. Uszkodzony mapsensor?
[ Dodano: 2017-05-24, 16:05 ]
Zauważyłem że jest różnica w ciśnieniu atmosferycznym a tym w kolektorze. Atmosferyczne 1131mbar a w kolektorze 1009 mbar. Uszkodzony mapsensor?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zawór od klimy się kompletnie nie nadaje ,bo zaniża doładowanie .Sprawadzone Więc nie kombinuj tylko kup nowyPaweł1997 pisze: Spróbuję założyć jeszcze raz ten zawór od klimy tylko że on nie cyka.
Przy tuningowych softach ,w specyfikacji nie zawsze widać to co widać w oriPaweł1997 pisze:Zauważyłem że jest różnica w ciśnieniu atmosferycznym a tym w kolektorze. Atmosferyczne 1131mbar a w kolektorze 1009 mbar. Uszkodzony mapsensor?