[80 b3 1.8S] Trend Edition "Babcia"
- grzechuBDG
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 13:04
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
[80 b3 1.8S] Trend Edition "Babcia"
[center]Jeszcze raz wszystkich witam [/center]
Jak już pisałem w dziale "powitalnym" jest to Moje szóste Audi a drugi raz model b3.
Wcześniej czerwone 1.8S, a obecnie czerwone 1.8S Z tą różnicą że poprzednia nie miała wspomagania i LPG.
Opis auta:
Audi 80 b3 1.8S 90KM 1991 rok
wyposażenie:
-wspomaganie
-szyberdach
Wersja Trend Edition
Udało się kupić (znowu) zdrową bez grama rdzy 80-tkę z zadbanym wnętrzem ....wiadomo po 27 latach ślady używania są i jakieś tam plastiki trzeba wymienić.
Autem jeździła starsza pani na wsi (wnętrze prześmierdło wsią .....).
Auto kosztowało mnie 1600zł więc ma swoje też i wady.
Blacharsko drobne urazy na błotniku,masce i tylnym nadkolu.....zwykłe skaleczenia, blacha zdrowa.
Mechanicznie do zrobienia łożyska tylnych kół i zawieszenie przód (drogi tam na tej wsi ser szwajcarski), podwiesić tłumik na gumy.
Wnętrze to dziurawy fotel kierowcy w standardowym miejscu, opadający schowek, i straszny bród i smród wsi.
Elektrycznie do wymiany zegary (nie działa wskaźnik temp, obrotów).
Plany co do auta:
Na pewno ma być w originale w miarę finansów do stanu fabrycznego doprowadzana.
Przeróbki będą dotyczyć jedynie radia, zawieszenia (gwint lub pneumatyka), oraz kół (szeroka stal lub alusy).
Wnętrze będzie wyprane.
Zdjęcia częściowo z ogłoszenia, a częściowo robione wczoraj po powrocie autem do domu późnym wieczorem.
Jak już pisałem w dziale "powitalnym" jest to Moje szóste Audi a drugi raz model b3.
Wcześniej czerwone 1.8S, a obecnie czerwone 1.8S Z tą różnicą że poprzednia nie miała wspomagania i LPG.
Opis auta:
Audi 80 b3 1.8S 90KM 1991 rok
wyposażenie:
-wspomaganie
-szyberdach
Wersja Trend Edition
Udało się kupić (znowu) zdrową bez grama rdzy 80-tkę z zadbanym wnętrzem ....wiadomo po 27 latach ślady używania są i jakieś tam plastiki trzeba wymienić.
Autem jeździła starsza pani na wsi (wnętrze prześmierdło wsią .....).
Auto kosztowało mnie 1600zł więc ma swoje też i wady.
Blacharsko drobne urazy na błotniku,masce i tylnym nadkolu.....zwykłe skaleczenia, blacha zdrowa.
Mechanicznie do zrobienia łożyska tylnych kół i zawieszenie przód (drogi tam na tej wsi ser szwajcarski), podwiesić tłumik na gumy.
Wnętrze to dziurawy fotel kierowcy w standardowym miejscu, opadający schowek, i straszny bród i smród wsi.
Elektrycznie do wymiany zegary (nie działa wskaźnik temp, obrotów).
Plany co do auta:
Na pewno ma być w originale w miarę finansów do stanu fabrycznego doprowadzana.
Przeróbki będą dotyczyć jedynie radia, zawieszenia (gwint lub pneumatyka), oraz kół (szeroka stal lub alusy).
Wnętrze będzie wyprane.
Zdjęcia częściowo z ogłoszenia, a częściowo robione wczoraj po powrocie autem do domu późnym wieczorem.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2017, 07:52 przez grzechuBDG, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzechuBDG
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 13:04
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Tak sobie myślę że zamiast gleby i szerokich kół lepiej iść w żółte blachy dwa z trzech etapów auto spełnia, czyli min. 25lat i jeśli auto popularne musi być z limitowanej edycji. Trzeci ostatni etap określi rzeczoznawca, czyli min. 75% oryginalnych podzespołów. Najpierw jednak muszę wyprać wnętrze (umówiony na czwartek jestem), spasować zderzaki bo na ślizgach źle leżą itd
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- grzechuBDG
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 13:04
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- grzechuBDG
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 13:04
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Nie ma czasu więc coś tam zaczyna się w autku dziać pozytywnego
Okazało się że nie zawsze to co z zewnątrz wygląda ładnie i zdrowo jest takie również wewnątrz
Tak okazało się wygląda podłoga bagażnika (wcześniej tego nie zauważyłem )
Podłoga zrobiona i zabezpieczona
Trafił także nowy fabryczny układ wydechowy od kolektora po tłumik końcowy
Fura trafiła także do firmy zajmującej się czyszczeniem wnętrz. Czyszczenie i pranie podsufitki, dywanów, siedzisk oraz odświeżenie plastików
No i działamy dalej krok po kroku
Okazało się że nie zawsze to co z zewnątrz wygląda ładnie i zdrowo jest takie również wewnątrz
Tak okazało się wygląda podłoga bagażnika (wcześniej tego nie zauważyłem )
Podłoga zrobiona i zabezpieczona
Trafił także nowy fabryczny układ wydechowy od kolektora po tłumik końcowy
Fura trafiła także do firmy zajmującej się czyszczeniem wnętrz. Czyszczenie i pranie podsufitki, dywanów, siedzisk oraz odświeżenie plastików
No i działamy dalej krok po kroku
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- grzechuBDG
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 13:04
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Wszystko co zmienia się w aucie opisuję na stronie auta na facebooku
Zapraszam
https://https://www.facebook.com/audi80b3babcia/
Zapraszam
https://https://www.facebook.com/audi80b3babcia/
Zgadza się, miało być "fabrycznie nowy" a nie "fabryczny" .... mój błądquattroBandit pisze:z tego co mi wiadomo i patrzac na zdjecia, to koncowy tlumik nie jest oryginalnyu, a jedynie zamiennikiem - oryginaly w b3, poza 16v 20v i dieslami miały spłaszczone końcówki wydechu.