Witam! Mam zamiar zamontować climatronic w swojej audi 2.0 abk, 94 r., skrzynia manualna. Wcześniej klimy w niej nie było. I mam pytanie dotyczące czerwonej 5-pinowej wtyczki znajdującej się w wiązce climatronica. Przewody w tej wtyczce to:
Pin1- przewód czarno-szary (podłączam z pinem 13 z ecu)
Pin2- przewód czarno-żółty (podłączam z pinem 39 z ecu)
wyczytałem te podłączenia na tym forum
Pin3-wolny
Pin4- przewód niebiesko-biały, więcej niebieskiego niż białego
Pin5- przewód niebiesko-żółty, więcej niebieskiego niż żółtego
I pytanie: pod co podłączyć piny 4 i 5 z tej wtyczki, bo przypuszczam, że nie mając wcześniej klimy nie będę miał pod co się oryginalnie wpiąć?
[B4 2.0 ABK] podłączenie czerwonej 5 pinowej wtyczki climat
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak nikt nie napisze to sprawdź miernikiem na które piny panelu klimatronika mają przejścia te piny z kostki. Kiedyś jak montowałem to tak zrobiłem ale rozpiski nie chce mi się szukać.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Czujnik temperatury płynu chłodniczego.domin.dw pisze:niebiesko-biały pin 11A w climatronicu (12 pinowa wtyczka).
Ten wychodzi że zostaje niepodłączony do niczego: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig03.pdfdomin.dw pisze:niebiesko-żółty pin 3B w climatronicu ( 20 pinowa wtyczka
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak dobrze pamiętam to potrzebujesz domontować osobny czujnik z taką złączką węży nagrzenicy. Bo w silnika 5 i 6 cylindrowych i chyba też w TDI i ACE czujnik dla klimatronika był zintegrowany z czujnikiem na zegary.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Mam taki króciec z czujnikiem uszykowany w razie potrzeby, ale czytałem tu na forum, że był ten czujnik montowany w climatronicach przed 93 r. w których były starsze ecu. Ja mam auto 94 r. ecu te nowsze przystosowane już do klimy i niby czujnik już nie był potrzebny na wężu do nagrzewnicy, bo niby wszystko było zintegrowane i sterownik klimy brał sygnał z ecu o temperaturze płynu chłodniczego. W sobotę mam zamiar montować climatronic i chciałbym dopiąć już wszystkie informacje na ostatni guzik.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga