Witam panowie jestem w trakcie wymiany kolektora dolotowego w starym dysze były każda jak chciała i były proste
Teraz moje pytanie czy lepiej wywiercić w nowym prostopadle do kolektora i dać dysze kierunkowe takie jak te http://allegro.pl/dysza-krociec-kierunk ... 26372.html albo jakieś inne rozwiązanie?
[B4 2.8 AAH] Dysze LPG jak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nawet instrukcje montażowe takich firm jak BRC pokazują wiercenie pod kątem prostym i daleko od głowicy. Tylko zwracają uwagę aby wkrętka była w tym samym miejscu.
Tutaj masz ładnie powiercone: https://audi80.pl/topics80/-b4-26-ab ... htm#928300
Tylko też przy wierceniu przy wtryskach uważaj aby zostało miejsce na śruby przekręcające kolektor oraz aby nie zrobić tak że do 1 i 3 będą potrzebne bardzo długie węże bo wkrętki będą po zewnętrznej stronie (chyba że wtryski będziesz miał pojedyncze.
Tutaj masz ładnie powiercone: https://audi80.pl/topics80/-b4-26-ab ... htm#928300
Tylko też przy wierceniu przy wtryskach uważaj aby zostało miejsce na śruby przekręcające kolektor oraz aby nie zrobić tak że do 1 i 3 będą potrzebne bardzo długie węże bo wkrętki będą po zewnętrznej stronie (chyba że wtryski będziesz miał pojedyncze.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga