
BOSCH wyleciał i siedzi PIERBURG, ale coś jest nie tak bo często łapie tryb awaryjny i nie działa podgrzewanie świec,
obniżył zawias poprzez obcięcie sprężyn

wymienił radio na 2 DIN SYMPHONY z B5 ale tylko tak je wsadził i jest to do ogarniecia
zegar ciśnienia doładowania w środkowej kratce nawiewu
zamontowane zostały elektryczne szyby z przodu ale przełączniki od szyb są w miejscu gdzie w cabrio jest knyfel od składania dachu
zamontowana kiera od S-ki z zaślepką jaśka
W planach mam najpierw ogarnięcie podwozia i zawiasu, chce odnowić konserwację z piaskowaniem niektórych elementów i malowaniem podkładem epoksydowym a na to środek RAPTOR U-POL, podczas tego ogarniania wymienione zostaną hamulce, tuleje zawieszenia (na poliuretany) i wszystko co pod spodem, po tym zabiegu na spokojnie środek i nadwozie, a na aucie siedzi fela MOMO CORSE 15" i na razie tak zostanie. A i od dziś Szmata jest zabytkiem i stoi na żółtych deseczkach. A pod tylną lewą lampą jest naklejeczka klub, stąd o Was wiem, co do mojej przygody z 4 pierścionkami jest jeszcze na stanie A6 C4 które też pójdzie na żółte

no i większa siorka też jako zabytek