Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 PS] Czy do AUDI 90 115 KM PS da rade podłaczyć AC/BC

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 09 cze 2017, 02:20

Przeszukałem i niestety nie ma, chociaż rano będę już powoli walczył. Mam już wszystko AC/BC i wiązki kabli wszystko :)

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 09 cze 2017, 11:49

Tak, fakt, mój błąd. ECU w którym musisz szukać jest po odkręceniu schowka po stronie pasażera, za tapicerką na ściance grodziowej.

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 09 cze 2017, 15:21

Właśnie znalazłem. Odłączyłem wtyczkę dobrałem się do kabli i... który to pin? Na 10 pinie mam kabel czerwono-żółty który ma napięcie 7V Wiec to napewno nie ten. A Wiec który pin odpowiada za spalanie w audi 90 2.0 Ps 115 km . Ma ktoś jakaś tabelkę, rozpiskę z tymi pinami? I teresuje mnie dokładnie jaki silnik i jaki pin w tym silniku. Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-06-09, 15:21 ]
Po wyciągnięciu ECU widnieje na górze wielki napis JETRONIC. mam 4 piny wolne w tym 11 i nie wiem czy to ten odpowiada za spalanie. Druga sprawa próbowałem spr ale nie udało mi sie zmierzyć V... Teraz się zastanawiam czy wgl można u mnie podłączyć AC/BC...

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 09 cze 2017, 15:28

Sprawdzałeś pin 10?

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 09 cze 2017, 15:32

Tak, to jest ten czerwono-żółty i ma on około 7V. Więc on odpada

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 09 cze 2017, 15:37

Żaden pin nie daje napięcia od 0.3V do 1V? Z tego co pamiętam to u mnie było mniej niż 0.3V na wolnych obrotach i przy wciskaniu gazu skakało grubo ponad 1V, ale przyjmowany jest zakres od 0.3 do 1V na wolnych i bez wciskania gazu.

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 09 cze 2017, 15:44

Sprawdzę później bo normalnie już mi ręce opadają. A co z pustymi miejscami ? Jak sprawdzić jakie na nich jest napięcie? bezradny_

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 09 cze 2017, 15:47

Póki co przeleć wszystkie piny i sprawdzaj na nich napięcie, jak któryś Ci się rzuci w oczy zakresem napięcia to wciśnij gaz, jak skoczy mocno w górę to będziesz w domu :-) Pamiętaj żeby miernik ustawić do 20V ;-)

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 09 cze 2017, 17:09

Sprawdziłem i nic... 2 kable mnie zaciekawiły bo miały po 0,3V ale przy dawaniu gazu albo sie nic nie działo albo wartosc malała... jestem juz bez silny masakra....

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 09 cze 2017, 18:52

Żaden przewód nie jest żółty? I druga rzecz czy od właściwej strony policzyłeś piny.

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 09 cze 2017, 19:01

Więc tak na pinie 10 jest kolor żółto-czerowny ale daje napiecie 7v wiec odpada. nie musiałem liczyc pinów bo przy każdym pinie jest numerek :) wolne piny to 6 9 11 23 próbowałem zmierzyc ale nic nie wskazywało na pustych pinach :(

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 10 cze 2017, 14:01

To może musisz podłączyć nie sygnał spalania, a bezpośrednio z potencjometru. Czerwona wtyczka i przewody nieb/żółty, szaro/zielony i chyba brązowo/czerwony pod piny 7, 8, 9 od bc. Wtyczka gdzieś nad nogami kierowcy

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 10 cze 2017, 15:21

Niestety nie znalazłem czerwonej wtyczki z takimi kabelkami. :(

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 cze 2017, 23:08

Bo ty masz KE 2.1 a schematy tyczą się KE3

Po drugie posiadasz bardzo rzadki silnik 5cyl w KE 2.1 nie ma możliwości podpięcia BC

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 11 cze 2017, 00:01

Nawet podłączenie się do wtyczki od potencjometru przepustnicy ?? No to jestem w czarnej du**e... :((

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl