Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] Pasek wielorowkowy

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 wrz 2015, 13:54

na ja przestudiowałem temat mocno, etka online mówi o pasku 890x21,36mm

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 wrz 2015, 15:02

Też 890 kupiłem jak założyłem mocowanie alternatora bez klimy i nie dałem rady założyć,
Odmieniłem na 6PK906 bo taki mieli w sklepie i załozyłem go, napinacz jest w połowie napięty.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 wrz 2015, 07:29

dobrze panowie, ja chce wam przekazać że znalazłem sposób na założenie 890tki, jeżeli jeździcie na 906 i nic sie nie dzieje to spoko, ale nie którzy pisali, że im się po jakimś czasie bosche rozrywają i nie wiem czy nie z powodu zbyt długiego paska...
ja wiem jedno, etka mówi, że ma być taki pasek, więc na takim jeżdżę ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 wrz 2015, 15:58

Jak wchodzi to dobrze, mi jak by wszedł też bym jezdził <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 wrz 2015, 16:03

Kolczat pisze:ja wiem jedno, etka mówi, że ma być taki pasek,
Etki nie należy traktować jak nieomylnej wyroczni ,by ''byków '' w niej nie brakuje :roll:
Kolczat pisze:nie którzy pisali, że im się po jakimś czasie bosche rozrywają i nie wiem czy nie z powodu zbyt długiego paska..
Na pewno nie zrywają się z powodu długości ...każdy pasek który wejdzie ,i jest napięty w zakresie pracy napinacza ,jest dobry ...bez względu na to ,co twierdzi ETKA 8-) Do mojej też nie wchodzi taki ,jaki według ETKI powinien

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 wrz 2015, 08:53

z racji szacunku do Twojej dużej wiedzy zostawiam temat, jak ktoś będzie zakładał pasek to będzie mógł popróbować sposobami :mrgreen:

Metalworks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:34

Post autor: Metalworks » 14 cze 2017, 21:13

Do wersji z klimatyzacją jakie paski zakładaliście? Ja za nic w świecie nie mogę założyć 6pk 1173, jest zdecydowanie za krótki, napinacz oczywiście przekręcam do oporu.

(Sorry za odkop ale chyba nie ma sensu zakładać nowego tematu)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 cze 2017, 21:48

Do wersji z klimatyzacją jakie paski zakładaliście? Ja za nic w świecie nie mogę założyć 6pk 1173, jest zdecydowanie za krótki, napinacz oczywiście przekręcam do oporu.
Zakładsz dokładnie taki jak był ,a był zapewne 1180

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 cze 2017, 07:47

MUNIOR pisze:był zapewne 1180
Dokładnie
6PK 1180 był dla wersji z klimatyzacją , sam kiedyś taki zmieniałem , jak jeszcze miałem klimę.

Metalworks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:34

Post autor: Metalworks » 15 cze 2017, 09:18

Był założony 6PK 1173 - rozwarstwił się i prawie całkiem rozleciał. Napinacz mam założony nowy INA ten aluminiowy, z tego co widzę ma taki sam zakres pracy jak stary oryginalny więc to raczej nie wina zbyt małego zluzowania. Być może ten 1173 (który też potwierdzili w sklepie, że taki ma być) dałoby się założyć ale to już kompletnie na chama, a tak pasków się przecież nie zakłada.

Ja myślałem żeby pójść może w 1183 lub 1185, zakresu pracy napinacza i tak powinno zostać jeszcze mase.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga