Witam wszystkich forumowiczów .
Jestem Piotrek i posiadam audi 80 b3 1.8S na monowtrysku.
Moj problem wygląda w ten sposób że silnik ma odcięcie zaplonu przy ok4900tys obrotów i na wolnych obrotach slychać jak co pare sekund małą przetwe w pracy silnika , tak jakby wypadanie zapłonu , mam już wymienione kable WN, kopułka , palec , świece. Próbowałem resetowac sterownik silnika poprzez odpiecie klem i po nocy podłączyłem i nie dotykając gazu czekałem do włączenia wentylatora, do tego wszyatkiego na liczniku temperature pokazuje max 70 do 75 stopni , termostat jest sprawny. Z góry dziekuje i prosze o pomoc . przeszukalem tematy na forum ale nic na ten przypadek nie udało mi sie znaleźć.
[B3 1.8s PM] zanizone odciecie zaplonu
[B3 1.8s PM] zanizone odciecie zaplonu
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 07:24 przez Modyoes, łącznie zmieniany 2 razy.
Kable swiece NGK kopułka z BERU , rozrzad sprawdzony i zaplon tez , dzieje sie tak od kąd mam ten samochod . dzieki za zainteresowanie sprawdze aparat i modul zaplonowy .
[ Dodano: 2017-06-15, 20:22 ]
Czujnik i moduł przełożone ze sprawnej 80-tki znajomego (ten sam model) i zrobiona adaptacja poprzez odpiecie akusia na ok3h i podłączenie oraz uruchomione auto do włączenia wentylatora i nic , brak efektu
[ Dodano: 2017-06-15, 20:22 ]
Czujnik i moduł przełożone ze sprawnej 80-tki znajomego (ten sam model) i zrobiona adaptacja poprzez odpiecie akusia na ok3h i podłączenie oraz uruchomione auto do włączenia wentylatora i nic , brak efektu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A cewkę wymieniałeś? Może licznik oszukuje jaką masz prędkość w momencie odcinki.
Albo to problem z paliwem.
Albo to problem z paliwem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tak cewke też zapomnialem dopisać, no moze byc wina liczkia bo wymienilem czujnik temp co idzie na zegary i dalej pokazuje max 80 stopni ptzy wlaczeniu wentylatora a wentylator wlacza sie prawidlowo bo w pracy termometrem na podczerwien sprawdzalem temp plynu. I tez dziwna jest sprawa wskaznika paliwa i zauwazylem dzis bo auto mi zgaslo gdy wskaznik doszedl dopiero do poczatku rezerwy. Czy to mogą byc zimne luty lub cos w tym stylu ?
[ Dodano: 2017-06-15, 20:52 ]
Sprawdze jutro przekladajac licznik od znajomego .
[ Dodano: 2017-06-16, 06:55 ]
Jadąc z pracy wlasnie sprawdzilem przy ilu km/h odcina , tak wiec sprawdzilem na biegach 1 i 2 i wygląda to tak że na 1 odcina przy 50km/h a na 2 odcina przy 95 km/h o dziwo po tym grzebaniu wczorajszym obrotek pokazuje odcinke juz przy 5200rpm
[ Dodano: 2017-06-15, 20:52 ]
Sprawdze jutro przekladajac licznik od znajomego .
[ Dodano: 2017-06-16, 06:55 ]
Jadąc z pracy wlasnie sprawdzilem przy ilu km/h odcina , tak wiec sprawdzilem na biegach 1 i 2 i wygląda to tak że na 1 odcina przy 50km/h a na 2 odcina przy 95 km/h o dziwo po tym grzebaniu wczorajszym obrotek pokazuje odcinke juz przy 5200rpm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga