Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] kodowanie sterownika klimatronika, porada

ODPOWIEDZ
domin.dw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 18 maja 2010, 22:31

[B4 2.0 ABK] kodowanie sterownika klimatronika, porada

Post autor: domin.dw » 19 cze 2017, 20:25

Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące kodowania sterownika klimatronika. Otrzymałem informację jak to wygląda z tymi liczbami i chciałbym się dopytać o szczegóły. Czy dobrze rozumiem, że w r4 gdy nie ma czujnika obrotów sprężarki pomimo, że zexel to powinienem wybrać 1 a nie 0 tzn kod 00140 a nie 00040?. Wchodząc przez vaga w 07-recode są 3 pozycje w pierwszej mogę wpisać liczby od 0 do 00127, w drugiej od 0 do 99999, 3 była nieaktywna. To ten kod wpisać w drugą pozycję a w pierwszej zostawić 00000 dobrze rozumiem? Ja miałem w pozycji pierwszej i drugiej same zera. Sterownik głupieje. Czy później zrobić jakąś adaptację? Sterownik od v6 01/96.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 19 cze 2017, 23:22

jeśli sterownik przechodzi test wyjść ( a zrobisz to nawet jeśli nie jest zakodowany) to wystarczy wklepać w pierwszej poz. 00040 i już. Powinno działać.
Nie słyszałem, żeby kodować na 00140 , z tego co wiem, klimatronik ma albo 40 albo 44 i już. Próbuj, najwyżej przekodujesz.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

domin.dw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 18 maja 2010, 22:31

Post autor: domin.dw » 21 cze 2017, 19:00

44 na pewno nie, bo końcówka 4 oznacza tdi-kierownica po prawej stronie. Wiem, że końcówka 40 musi być dla r4 chodziło mi właśnie o liczbę poprzedzającą 4. W takim razie spróbuję przekodować na 00040. Ten test wyjść w vagu? Dokładnie w jaką pozycję wejść? Dam później znać o efektach.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 cze 2017, 22:46

domin.dw pisze:że zexel to powinienem wybrać 1 a nie 0 tzn kod 00140 a nie 00040?
A skąd takie brednie masz??

xx?xx: Kompressortyp (bis MJ 1996)
0 - Zexel-Kompressor
1 - Nippondenso bzw. Denso-Kompressor

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 cze 2017, 22:52

o proszę, to już kolega wsystko wyjasnił :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

domin.dw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 18 maja 2010, 22:31

Post autor: domin.dw » 03 cze 2018, 11:54

Musiałem chyba źle doczytać w instrukcji glupek_

[ Dodano: 2018-06-03, 11:54 ]
Witam. Nic nie musiałem kodować, bo udało mi się kupić sterownik od R4. Wczoraj dopiero znalazłem czas, żeby jechać do fachowca i nabić klimę. Wcześniej już raz byłem, ale pękła chłodnica klimy w nietypowym miejscu, kupiłem nową, zamontowałem ale nie było czasu, żeby znów nabić. Od wczoraj cieszę się chłodkiem w samochodzie. Po kilkunastu sekundach od włączenia czuć wyraźne zimno :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga