[B3/B4]Opis instalacji sterownika centralnego zamka z pilota
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ja widzę że obsługuje też pneumatyczne. Nie masz takiego kabelka z boku do przecięcia?: http://obrazki.elektroda.pl/8851098700_1315531080.jpgaudikom pisze:Audi B3 1.6 PP BG koniec 90 roku .
Właśnie zamontowałem sterownik Maxicar 686 zakupiony okazyjnie w ciemno .
Po zakupie okazało się że steruje tylko plusem albo minusem przy jedynym czasie 0,5 sek z sygnalizacją kierunkami .
Witam, odgrzeje kotleta.
Zamontowałem centralkę zamka pod fabryczną instalację bez alarmu, zrobiłem to dokładnie tak jak jest w tym temacie (nawet instrukcje i kolory kabli mam takie same jak tu w zestawie który kupiłem). Zamek działa idealnie, otwiera, zamyka. Podświetlenie działa, wszystko jak bym kluczykiem przekręcał. W tym miejscu zaczynają się schody, mianowicie zamek działa odwrotnie, na zamykaniu otwiera s na otwieraniu zamyka. Było by to do ogarnięcia gdyby nie to że, zachciało mi się diody Led którą powinna mrugać po zamknięciu, mruga po otwarciu a zamontowałem ja w plastiku pomiędzy kierownica a zegarami. Link do zamka http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6811983006
Wie ktoś może które kable zamienić żeby działało to normalnie?
Zamontowałem centralkę zamka pod fabryczną instalację bez alarmu, zrobiłem to dokładnie tak jak jest w tym temacie (nawet instrukcje i kolory kabli mam takie same jak tu w zestawie który kupiłem). Zamek działa idealnie, otwiera, zamyka. Podświetlenie działa, wszystko jak bym kluczykiem przekręcał. W tym miejscu zaczynają się schody, mianowicie zamek działa odwrotnie, na zamykaniu otwiera s na otwieraniu zamyka. Było by to do ogarnięcia gdyby nie to że, zachciało mi się diody Led którą powinna mrugać po zamknięciu, mruga po otwarciu a zamontowałem ja w plastiku pomiędzy kierownica a zegarami. Link do zamka http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6811983006
Wie ktoś może które kable zamienić żeby działało to normalnie?
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Cześć.
Korzystając z pięknej niedzieli postanowiłem zamontować centralny na pilota do mojej 80. Przed montażem wszystko było jak należy, kluczykiem działały wszystkie zamki. Zrobiłem wszystko według instrukcji, przeciąłem niebiesko zielony kabel wychodzący z drzwi kierowcy i złączyłem z przewodami do centralki. Tutaj zaczyna się problem. Auto z pilota normalnie się zamyka tak samo jak kluczykiem, ale nie chce się otworzyć. Gdy otworzę drzwi kierowcy kluczykiem nie działa centralny i otwierają się tylko te jedne drzwi, natomiast gdy po otworzeniu kluczykiem drzwi kierowcy użyję pilota do otwarcie to samochód normalnie otwiera resztę drzwi. W drugą stronę to samo, gdy użyję pilota przy zamkniętym samochodzie do otwarcia nie otworzy się nic. Instalacja była identyczna jak opisana w instrukcji na 1 stronie tematu. Gdzie popełniłem błąd? Dodam, że po wciśnięciu otwierania na pilocie kierunkowskazy mrugają, ale pompka nie pracuje. Montowałem ostatnio taką samą centralkę w A6 C4 i tam działa normalnie
Korzystając z pięknej niedzieli postanowiłem zamontować centralny na pilota do mojej 80. Przed montażem wszystko było jak należy, kluczykiem działały wszystkie zamki. Zrobiłem wszystko według instrukcji, przeciąłem niebiesko zielony kabel wychodzący z drzwi kierowcy i złączyłem z przewodami do centralki. Tutaj zaczyna się problem. Auto z pilota normalnie się zamyka tak samo jak kluczykiem, ale nie chce się otworzyć. Gdy otworzę drzwi kierowcy kluczykiem nie działa centralny i otwierają się tylko te jedne drzwi, natomiast gdy po otworzeniu kluczykiem drzwi kierowcy użyję pilota do otwarcie to samochód normalnie otwiera resztę drzwi. W drugą stronę to samo, gdy użyję pilota przy zamkniętym samochodzie do otwarcia nie otworzy się nic. Instalacja była identyczna jak opisana w instrukcji na 1 stronie tematu. Gdzie popełniłem błąd? Dodam, że po wciśnięciu otwierania na pilocie kierunkowskazy mrugają, ale pompka nie pracuje. Montowałem ostatnio taką samą centralkę w A6 C4 i tam działa normalnie
Miałem podobną sytuacje przy montażu w B3 .
W moim chodziło o to że po kluczyku podaje na przemian plus i minus . Do końca nie pamiętam dokładnie jak spiąłem czy do plusa czy minusa .
Zostawiłem tak bo jest to dosyć wygodne , gdy jadę sam, otwieram tylko kierowcy z kluczyka , reszt pozostaje zamknięta .
Jeżeli chodzi o dobre zamontowanie przy podawaniu z zamka plus/minus należy pod jeden z nich wpiąć przekaźnik .
W moim chodziło o to że po kluczyku podaje na przemian plus i minus . Do końca nie pamiętam dokładnie jak spiąłem czy do plusa czy minusa .
Zostawiłem tak bo jest to dosyć wygodne , gdy jadę sam, otwieram tylko kierowcy z kluczyka , reszt pozostaje zamknięta .
Jeżeli chodzi o dobre zamontowanie przy podawaniu z zamka plus/minus należy pod jeden z nich wpiąć przekaźnik .
Witam,
Zamontowałem u siebie w 80 B4 sterownik RTX i podłączyłem wszystko według instrukcji, to jest schematu nr 3. Wszystko działa, ale otwieranie i zamykanie działa po przytrzymaniu przycisku pilota przez 1-2 sek, a nie od razu. Zworkę oczywiście zdjalem, jej obecność lub brak nie wpłynęła na działanie.
Teraz mam pytanie - czy montaż tego sterownika według schematu nr 1 z podłączeniem w okolicach bagażnika może poprawić działanie pilota ? To jakoś wydłuża sygnał?
Zamontowałem u siebie w 80 B4 sterownik RTX i podłączyłem wszystko według instrukcji, to jest schematu nr 3. Wszystko działa, ale otwieranie i zamykanie działa po przytrzymaniu przycisku pilota przez 1-2 sek, a nie od razu. Zworkę oczywiście zdjalem, jej obecność lub brak nie wpłynęła na działanie.
Teraz mam pytanie - czy montaż tego sterownika według schematu nr 1 z podłączeniem w okolicach bagażnika może poprawić działanie pilota ? To jakoś wydłuża sygnał?