Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CQ AAH] Bład n25 - klimatronik

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

[CQ AAH] Bład n25 - klimatronik

Post autor: krzysiek_kw15 » 29 cze 2017, 08:05

Witam Panie i Panowie

Szukałem, szukałem i nie znalazłem...

Mam problem z klimatyzacją, a mianowicie śnieżynka zapala się na kilka sekund i gaśnie.
Klima 10 razy nie działa, raz działa. Od jakiegoś tygodnia nie działa...

Wczoraj podpiąłem VAGa i wywaliło błąd
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
42-10 - Speed Deviation too High - Intermittent

Od czego zacząć???
Wyczytałem, że może to być za luźny pasek. U mnie jest on praktycznie nowy, wraz z nowym napinaczem..

Liczę na Waszą pomoc

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 cze 2017, 10:20

Może magnetyczne sprzęgło sprężarki nie trzyma albo czujnik obrotów sprężarki wysiada.

Awatar użytkownika
Tsarkam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 sty 2017, 13:34

Post autor: Tsarkam » 29 cze 2017, 10:25

Obejrzyj przekaźnik załączania sprzęgła (nr 267 ale jest kilka numerów jak się nie mylę), nad nogami kierowcy. Poproś kogoś aby włączał i wyłączał klimę a Ty w tym czasie obserwuj czy w ogóle załącza sprzęgło przy kompresorze.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 cze 2017, 17:00

Sprawdź jakie napięcie na przekaźniku (możesz podejrzeć na kanale) jeżeli w okolicach powyżej 11V biorąc pod uwagę nowy pasek i napinacz to zmierz szczelinę na sprzęgle jeżeli w okolicach 0,4-0,8mm to albo kompresor papa albo za dużo oleju/czynnika albo czujnik obrotów sprężarki uszkodzony.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 30 cze 2017, 19:22

Gdzie na kanale podejrzę napięcie na przekaźniku??

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 cze 2017, 22:20

Kanał (kod) dwudziesty , chyba wiesz jak się wchodzi w kody samo-diagnoza??

Dostępne kody diagnostyczne.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 02 lip 2017, 23:26

Panowie, chyb udało mi się rozwiązać problem - klima działa od kilku dni bez problemu.
Przejrzałem połączenia przy czujnikach wysokiego i niskiego ciśnienia (czerwona i żółta kostka).
Przeczyściłem, poprawiłem połączenia i działa...

Zobaczymy jak długo :)

Dzięki wszystkim za pomoc i sugestie piwoa80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga