[All]Zepsuta nagrzewnica alternatywny pomysł na nagrzanie
[All]Zepsuta nagrzewnica alternatywny pomysł na nagrzanie
Witam ostatnio pisałem temat że nie działa mi nagrzewnica a dziś dowiedziałem się że moja nagrzewnica jest zepsuta a wiadomo bez ciepła w zimie to niezbyt dobrze się jeździ i szukając czegoś aby jednak to auto nagrzać w zimę trafiłem na taki termowentylator http://allegro.pl/termowentylator-samoc ... 60779.html
i tu moje pytanie czy da to radę w zimie a jeśli nie to czy macie coś innego aby w aucie było ciepło
i tu moje pytanie czy da to radę w zimie a jeśli nie to czy macie coś innego aby w aucie było ciepło
Nie wiem za ile kupiłeś samochód,ale myślę że cena 80zł za nagrzewnicę Nissensa jest konkurencyjna do kosztów zakupu innego auta.....
A jak będziesz go jeszcze miał do zimy i będzie np.już -5*C,to zobaczysz jaka jest frajda kiedy szyba marznie od wewnątrz i nie możesz utrzymać rąk na kierownicy.
Wtedy nawet kilka takich nadmuchów nie spełni swojego zadania,bo nie chodzi o nagrzanie wnętrza,ale o ciepły nadmuch na szyby właśnie.
A jak będziesz go jeszcze miał do zimy i będzie np.już -5*C,to zobaczysz jaka jest frajda kiedy szyba marznie od wewnątrz i nie możesz utrzymać rąk na kierownicy.
Wtedy nawet kilka takich nadmuchów nie spełni swojego zadania,bo nie chodzi o nagrzanie wnętrza,ale o ciepły nadmuch na szyby właśnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz poszukać jakiejś nagrzewnicy od samochodu która ma króćce wodne "na płasko" i dać ją na wlot wentylatora na podszybiu pod maską. Do tego doprowadzić płyn z węży oryginalnej nagrzewnicy.
Np. taka od Lanosa: https://spplthumb.blob.core.windows.net ... 713062.jpg tylko wymierzyć czy wejdzie w podszybie.
Np. taka od Lanosa: https://spplthumb.blob.core.windows.net ... 713062.jpg tylko wymierzyć czy wejdzie w podszybie.
maciek889 to jest niegłupi pomysł Zamiast filtra kabinowego, prawda? Tylko ciekawe jak bedzie z odparowywaniem szyb, bo grzac jakoś bedzie grzało. Cały czas ciepłe. Zeby przejść na zimne musiałby odsunac nagrzewnice od wlotu, albo zamontowac na przewodzie zasilającym jakis zaworek zamykający dopływ. Ale to juz rzeźba