A co jeżeli nieszczelne są zawory i olej też uszczelni je? jest wypalona mała dziura między uszczelkami?? myślisz że olej jest inteligentny i po wlaniu uszczelni tylko pierścienie i podczas próby zostanie tylko na denku tłoka?? jeśli tak to czekam na filmik jak ktoś wleje olej i będzie patrzył na dziurę na świece a ktoś zakręci. Nie znam się na olejach ale może istnieje taki inteligentny że uszczelni pierścienie a potem wyparuje z komory silnika nie uwalają całej komory spalania.Fazziu pisze:robisz badanie na sucho a po tym badaniu wlewasz trochę oleju strzykawką do cylindra i powtarzasz pomiar, jeśli oba pomiary znacząco się różnią, znaczy się po dodaniu oleju cisnienie dużo wzrosło to pierścienie powiedziały papa, po dodaniu olej zachowuje sie jak dodatkowy uszczelniacz przestrzeni tłok- cylinder
Ten test to uja daje tak jak pisałem wyżej. Chyba że ktoś mi pokaże ten inteligentny olej że wyparuje po uszczelnieniu dołu.