[B4 2.0 ABT] zalewa silnik
Ciśnienie pompy sprawdzane I wynosi 1,4 bar. Filtr paliwa i regulator ciśnienia nowy. Reset ECU nie pomaga(zamontowany przekaznik do resetowania, ręcznie poprzez odłączenie klem również bez efektów). Byłem u gazownika sprawdzał instalacje pod kątem podłączenia i samej pracy. Stwierdził wszystko gra i buczy.
Czytajcie poprzednie posty, wcześniej pisałem co było wymieniane/sprqwdzane.
Dzisiaj wymieniłem olej na Liqui Molly+filtr Mann, przewody oraz zawór odmy (plastikowy krociec mocowany czterema śrubami na imbus(6). Zawory przestały grać, silnik pracuje ładnie cicho. Zobaczymy jutro rano czy szarpie na PB. Jak wracałem z pracy odziwo silnik nie przerywał. Na poprzednim oleju zrobiłem 6kkm i był strasznie przepalony I rzadki.
[ Dodano: 2017-07-20, 23:38 ]
Panowie po napisaniu wcześniejszego postu pojechałem do miasta oddalonego ode mnie 55km w drodze powrotnej zgubiłem dwa pierwsze biegi. Wchodzą 3.4.5 i R. Sprzęgło działa bez zarzutów. Zauważyłem że lewarek ma duzy zakres ruchu bez oporu,zdemontowalem mieszek i wszystko ok. Ewidentnie gdzieś głębiej. Jakieś pomysły? Sprzęgło, skrzynia czy może sam wybierak?
P. S. Sorry że w tym dziale
Czytajcie poprzednie posty, wcześniej pisałem co było wymieniane/sprqwdzane.
Dzisiaj wymieniłem olej na Liqui Molly+filtr Mann, przewody oraz zawór odmy (plastikowy krociec mocowany czterema śrubami na imbus(6). Zawory przestały grać, silnik pracuje ładnie cicho. Zobaczymy jutro rano czy szarpie na PB. Jak wracałem z pracy odziwo silnik nie przerywał. Na poprzednim oleju zrobiłem 6kkm i był strasznie przepalony I rzadki.
[ Dodano: 2017-07-20, 23:38 ]
Panowie po napisaniu wcześniejszego postu pojechałem do miasta oddalonego ode mnie 55km w drodze powrotnej zgubiłem dwa pierwsze biegi. Wchodzą 3.4.5 i R. Sprzęgło działa bez zarzutów. Zauważyłem że lewarek ma duzy zakres ruchu bez oporu,zdemontowalem mieszek i wszystko ok. Ewidentnie gdzieś głębiej. Jakieś pomysły? Sprzęgło, skrzynia czy może sam wybierak?
P. S. Sorry że w tym dziale
Ostatnio zmieniony 15 sie 2017, 12:37 przez Chasiel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do biegów to przegub na łączniku dźwigni biegów (przykręcony pod samochodem) się rozpadł (lewa strona 30) albo odkręciła się śruba trzymająca ten łącznik na wybieraku skrzyni biegów (33).
Tutaj masz rysunek z numerami które wyżej wypisałem
http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... d/0/lang/e
[ Dodano: 2017-07-21, 12:18 ]
Albo po prostu masz na gnieździe kulki (5 i 31)
Tutaj masz rysunek z numerami które wyżej wypisałem
http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... d/0/lang/e
[ Dodano: 2017-07-21, 12:18 ]
Albo po prostu masz na gnieździe kulki (5 i 31)
Dzięki bardzo za schemat przyda się. Nie potrzebnie panikowałem Maciek miałeś rację odkręciła się śruba 6 na przegubie wybieraka, w życiu bym się nie spodziewał. A orientujesz się może gdzie mogę zakupić element 5 i 31 (jabłko i Shifter jeśli sir nie mylę) Lewarek wymieniłem na używany gdyż mój pękł, szukałem nowego ale nic nie dostępne, a troszkę luzu ma mozna to jakoś zniwelować?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W ASO albo na e-bayu są:Chasiel pisze:A orientujesz się może gdzie mogę zakupić element 5 i 31
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... B&_sacat=0
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... E&_sacat=0
Ale z wysyłką 300zł może nie wystarczyć.
Albo z około 200zł możesz kupić taki zestaw do przeróbki na short shiftera: https://audi80.pl/topics2/-zakup-gru ... t63859.htm
[ Dodano: 2017-07-21, 19:48 ]
Tutaj short shifter na allegro: http://allegro.pl/lewarek-short-shifter ... 90685.html